Ooit van cash & carry gehoord ?sephora30 schreef:de Teakschuur schreef: levering is een service die we aanbieden.
Of meeneem meubelzaken ?
Ikea ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ooit van cash & carry gehoord ?sephora30 schreef:de Teakschuur schreef: levering is een service die we aanbieden.
Volgens mij willen we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en de teakschuur bied die kans (denk ik). Puur en alleen op afspraak werken scheelt een hoop tijd, stookkosten, verlichting enz....Umad schreef:Vind je dat vreemd? Als ik een winkel op afspraak kan bezichtigen, vind ik dat ook vaag, aangezien je bij bijna alle winkels zo naar binnen kunt lopen. Informatie inwinnen op internet is dan logisch?crazyme schreef:Umad, OP niet gelezen ?
biancajans schreef:heb contact gehad maar naar mijn idee gaat het allemaal vaag en stiekem,
Tip: wanneer je bedrijfsmatig berichten de wereld instuurt, check dan even de grammatica.de Teakschuur schreef:Beste Diepstraten,,
Wegens problemen met de site .nl en het mail adres daarvan wil ik u vragen te kijken op de site .com en mailen naar [email protected] graag wil u vragen uw klacht naar genoemd mailadres te sturen en ik zal uw meteen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
De Teakschuur
Jouw .nl website en mail werken toch ook niet ?de Teakschuur schreef:Nou als de problemen met mijn bedrijf bij de grammatica problemen blijven dan kan ik daar wel mee leven Crazyme.
Misschien is "de teakschuur" niet echt de teakschuur.Jolijn schreef:Problemen zijn blijkbaar verholpen? Zowel de .nl als .com werken.
sephora30 schreef:de Teakschuur schreef: levering is een service die we aanbieden.
Naar de .com mail ?diepstraten schreef:sephora30 schreef:de Teakschuur schreef: levering is een service die we aanbieden.
12-12 mailtje gestuurd met een probleempje,tot op heden zelfs geen antwoord gehad dus inderdaad levering is een service maar waar is de service als er iets kapot is gegaan.