LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Zuiderster

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
norrie

De Zuiderster

Ongelezen bericht door norrie »

Ik raad jullie aan om niks bij de Zuiderster te kopen.

Ik heb 3,5 jaar geleden een leren bankstel gekocht bij de zuiderster
maar we hebben 1 groot probleem het leer scheurt en de vellen hangen erbij.elf onder de armleuning.We hadden 3 jaar garantie op het bankstel maar omdat het zo snel scheurde wilde ze het wel in behandeling nemen.

We hebben een klacht ingediend en er zou iemand komen kijken moest een week later wel weer terug naar de winkel omdat we nog niks hadden gehoord.

Krijgen 3 weken later een brief met de datum dat er iemand kwam kijken stond erin dat we €25 moeten betalen omdat er iemand kwam.

Ik nog naar de zuiderster gebeld of het wel nut had dat er iemand kwam of het wel die €25 euro waard was.
Maar de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg zei dat ik het wel moest doen want ze kunnen het ook op de fabrieksgarantie gooien.
Die man is 31-03-2010 geweest en we kregen al op 02-04-2010 antwoord dat ze er niks aan doen omdat we 3 jaar garantie hebben op het bankstel en het bankstel al 3,5 jaar oud is
ja we kunnen €200 korting krijgen als we een ander bankstel bij de zuiderster kopen maar dat bankstel moet we €900 kosten.
Nou 1 ding zal daar nooit geen bankstel meer kopen daar

crazyme

Re: De Zuiderster

Ongelezen bericht door crazyme »

Die 25,- waren kennelijk voorrijdkosten of onderzoekskosten.

U bent zelf degene die de beslissing neemt of u ze laat komen kijken of niet.
Ik snap dus niet wat uw probleem is. Ze zijn toch geweest voor die € 25,- ?

De uitkomst staat u niet aan, dat heet in vakjargon gewoon "pech hebben"

Gesloten