LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Decosier wandplanken

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Paulhar

Decosier wandplanken

Ongelezen bericht door Paulhar »

“Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Had op het eerste gezicht mooie blinde wandplanken gekocht met verlichting erin, bij montage hingen ze echter erg scheef. Na veel proberen hingen ze wat beter, echter met grote kieren aan de muur. Een monteur is gekomen om alles op te lossen, echter hingen ze daarna nog schever. Vanzelfsprekend heb ik niet alles betaald, toen begon het gezeur. De eigenaar, Henk Quaak, werd zeer onaangenaam en bood geen fatsoenlijke oplossing. Hij zou me wel even voor de rechter slepen, "wie dacht ik wel niet dat ik was". Dit terwijl zijn product gewoon scheef hing. Een oplossing hebben we nooit gevonden, ik ga de planken terugsturen en ben klaar met dit bedrijf. ”

dhc

Re: Decosier wandplanken

Ongelezen bericht door dhc »

Nou, bedankt voor de mededeling. Dat was het?

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

kale muur met gaatjes is ook veel rustiger voor het oog

en deze is nog goedkoper ook, en hangt in 1 keer recht. In verschillende kleuren en ook gewoon te verfen...Ledstrippieerop/eronder..ben je klaar, toch? Voor nog geen 3 tientjes.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Paulhar schreef:“Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Had op het eerste gezicht mooie blinde wandplanken gekocht met verlichting erin, bij montage hingen ze echter erg scheef. Na veel proberen hingen ze wat beter, echter met grote kieren aan de muur. Een monteur is gekomen om alles op te lossen, echter hingen ze daarna nog schever. Vanzelfsprekend heb ik niet alles betaald, toen begon het gezeur. De eigenaar, Henk Quaak, werd zeer onaangenaam en bood geen fatsoenlijke oplossing. Hij zou me wel even voor de rechter slepen, "wie dacht ik wel niet dat ik was". Dit terwijl zijn product gewoon scheef hing. Een oplossing hebben we nooit gevonden, ik ga de planken terugsturen en ben klaar met dit bedrijf. ”
Is de muur wel vlak, en heeft u de gaten wel haaks geboord ?

Wanneer u dit zelf heeft verprutst moet u niet een ander de schuld geven.

AWHR

Ongelezen bericht door AWHR »

Is uw muur wel geschikt voor dit systeem???

B.v.Sambeek

Ongelezen bericht door B.v.Sambeek »

De vraag is eerder of het systeem wel geschikt is voor de muur. Als dat niet zo is dan is het blijkbaar een slecht systeem.Op de website staat ook aangegeven dat bij lengtes van 2 meter een rechte muur nodig is. Waarom? Dat geeft al aan dat weinig ruimte in speling in zit?

Wij hebben zelf bij een ander bedrijf planken op maat laten maken van 3 meter lengte, en het monteren was geen enkel probleem. Onze muur is ook niet helemaal recht en er zitten op die plaatsen wel wat kieren, maar de planken zelf waren simpel te monteren en af te stellen. En het hangt dus netjes recht.

Wij hadden tijdens onze zoektocht die Decosier ook bekeken, maar hadden al weinig vertrouwen in dat bedrijf. En dat blijkt dus achteraf wel weer gegrond te zijn geweest. Lijkt me verschrikkelijk om geld uit te geven aan een meubelstuk, dat dan scheef op je muur komt te hangen.

Gesloten