LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Design Furniture Shop / designinterior24.com

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
MrsY

Design Furniture Shop / designinterior24.com

Ongelezen bericht door MrsY »

Egg Chair gekocht bij www.designinterior24.com (Design Furniture Shop) voor 800 euro. Binnen drie weken gaat de hendel kapot. Communicatie verloopt uiterst stroef, verkoper reageert nauwelijks, vindt het 'eigen schuld' en zegt niets te kunnen doen. Na een maand aandringen geeft hij uiteindelijk aan dat ik stoel wel mag komen langbrengen zodat hij er naar kan kijken, waarbij hij ook meteen aangeeft dat hij er zeer waarschijnlijk niets aan kan doen.

Op de site staat: 'Bij ons is de service van hoog belang'. Praktijk is helaas dat als de meubels eenmaal verkocht zijn, ze geen enkele moeite meer doen voor de klant, die gewoon niet moet zeuren ...

Heel erg jammer, ook al omdat bij iets meer service-gerichtheid ik nooit publiekelijk had hoeven te gaan klagen hierover.

encore

Re: Design Furniture Shop / designinterior24.com

Ongelezen bericht door encore »

Ik begrijp echt niet waarom je voor zo'n bedrag niet gewoon ergens naar een meubelboer gaat. Met zo'n pagina zie ik de bui al hangen...

Design Interior 24

Ongelezen bericht door Design Interior 24 »

Wij betreuren het om deze reactie te lezen, daar wij ook van mening zijn dat wij ons altijd zo goed mogelijk problemen voorkomen en op proberen te lossen. Defecten bij levering of kort daarna direct omgeruild of gerepareerd. Verder hebben wij heel weinig garantie gevallen dankzij de kwaliteit welke wij voeren, mochten deze toch voorkomen dan worden deze altijd zo efficent mogelijk voor de klant opgelost/ gerepareerd of geruild.

In dit geval heeft de klant zelf direct aangegeven dat de stoel ondeugdelijk gebruik is en dat de kinderen de hendel hebben afgebroken. Garantie bij de leverancier vervalt in dit geval. Nu proberen wij deze klant toch te helpen door te kijken of wij een losse hendel kunnen bestellen en deze te maken. Helaas is een losse hendel niet leverbaar. Daarna hebben wij aangegeven dat wij willen proberen de stoel te repareren. De klant heeft zelf de beslissing genomen om hier niet op in te gaan. Dan houd het uiteraard voor ons op. Graag houden wij al onze klanten tevreden. Helaas dat dit bij deze klant niet gelukt is, en lezen we nu helaas de klacht hier op trosradar.

Het is niet onze bedoeling om de klant af te kraken of te beledigen met deze reactie, wel willen wij graag onze kant van het verhaal vertellen! Hier is zeker ruim mail contact over geweest met deze klant en op elke mail hebben wij gereageerd ( aantoonbaar, wij bewaren al ons mailcontact ).Ik vermoed dat het probleem meer zit in dat onze aanpak van het probleem niet aansluit bij wat meneer graag wil. De klant is nog altijd welkom om de stoel langs te brengen zodat wij alsnog kunnen kijken of het euvel te verhelpen is!

encore

Maar een hendel die na 3 weken defect gaat: mag ABSOLUUT niet gebeuren. Al hangt de klant er een vrachtwagen aan, het mag niet. En als kinderen die hendel kapot hebben kunnen krijgen dan zal elke rechter het met me eens zijn dat het een prutkwaliteit betreft. Je hoort als verkopende partij de ogen uit de kop te schamen dat zulke rotzooi wordt verkocht. En zeer zeker direct aanbieden alles kosteloos te herstellen.
Maar goed, de webwinkel is bij geen enkele organisatie aangesloten: ik had er nooit iets besteld. Ook niet omdat ik via de "chat" (Wij zijn nu online: Laat een bericht achter en we zullen z.s.m. contact met u opnemen.) maar een uurtje op een antwoord hoefde te wachten. Da's geen webshop, da's een nepshop.

Design Interior 24

Ongelezen bericht door Design Interior 24 »

Encore, het begrijpend lezen is ver te zoeken volgens mij. Wij bieden toch aan het te repareren/ garantie en het is eerder aangeboden aan de klant. Wij hebben het euvel nog niet eens kunnen bekijken en dan kun jij zo via internet al inschatten dat het flut kwaliteit is en gaat beweren dat een mechaniek van een fauteuil zo sterk met zijn dat het een vrachtwagen moet kunnen houden. Het is overduidelijk dat je nogal verstand van zaken hebt! Wij hebben op 1 probleem na ( transportschade in de bekleding, welke gewoon als garantie is opgelost ) nog geen enkel probleem gehad met deze fauteuils. Gewoon waardeloos zwart praterij is de quote welke je plaatst.

Verder is de webshop vrij jong ( het bedrijf bestaat al langer ) en zijn we bezig met een keurmerk. Dat wil niet zeggen dat wij de service niet willen verlenen ook al is er geen keurmerk. Beetje raar afkraken met ongegronde opmerkingen.

alloallo

Ongelezen bericht door alloallo »

Principieel heb ik problemen met zowel de kopers als verkopers van plagiaat!
In dit specifieke geval gaat mijn sympathie uit naar de webshop en niet de klager.

De koper heeft immers zelf de klacht veroorzaakt.

En de reactie van Encore is uiterst onredelijk.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Encore dient hier wel even zijn excuses aan te bieden. Met een vrachtwagen over een handel rijden en de eis dat deze dan nog functioneert geeft geen blijk van de aanwezigheid van een gezond stel hersenen. Ik geef de webshop in deze gelijk met de kwalificatie zwartmakerij en ik zal de moderatie daarom schriftelijk gaan verzoeken deze onheuse bejegening op gepaste wijze af te straffen door het verwijderen van de reactie van Encore.
Dat encore met zijn geestelijke capaciteiten denkt op de stoel van de rechter te kunnen zitten is lachwekkend en doet zijn reputatie geen goed.

encore

Design Interior 24 schreef:Encore, het begrijpend lezen is ver te zoeken volgens mij. Wij bieden toch aan het te repareren/ garantie en het is eerder aangeboden aan de klant. Wij hebben het euvel nog niet eens kunnen bekijken en dan kun jij zo via internet al inschatten dat het flut kwaliteit is en gaat beweren dat een mechaniek van een fauteuil zo sterk met zijn dat het een vrachtwagen moet kunnen houden. Het is overduidelijk dat je nogal verstand van zaken hebt! Wij hebben op 1 probleem na ( transportschade in de bekleding, welke gewoon als garantie is opgelost ) nog geen enkel probleem gehad met deze fauteuils. Gewoon waardeloos zwart praterij is de quote welke je plaatst.

Verder is de webshop vrij jong ( het bedrijf bestaat al langer ) en zijn we bezig met een keurmerk. Dat wil niet zeggen dat wij de service niet willen verlenen ook al is er geen keurmerk. Beetje raar afkraken met ongegronde opmerkingen.
Ik reageerde niet met een quote . Maar ik zal het eens doen:
[quote...]In dit geval heeft de klant zelf direct aangegeven dat de stoel ondeugdelijk gebruik is en dat de kinderen de hendel hebben afgebroken... [/quote] Dus waar is het CE keurmerk ook alweer voor? Of het ISO? Als kinderen een hendel kunnen afbreken was het van inferieure kwaliteit. Overigens gaat het hier om een Engels bedrijf dat imitatie verkoopt. En die hebben inderdaad een niet al te beste reputatie. En da's geen zwartmakerij. Verder is de communicatie naar anderen toe ook al niet al te best, een bedrijf zal zich ten alle tijde dienstbaar moeten opstellen om een goede naam te behouden. Als ik zo naar de reaktie kijk heb ik eerder het idee met een Seat&Sofa-filiaalhouder te maken te hebben.

En als de rest van de mensen ook even begrijpend wil gaan lezen en niet zomaar klakkeloos iemand bijvallen, zou ook leuk zijn. Dat men het niet met me eens is: so be it.

Gesloten