LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] designonstock bank
-
designonstock bank
We hebben begin dit jaar een dure bank (twee delen) gekocht Aikon Lounge van designonstock. De winkelier gaf ons een flinke korting maar we betaalden nog steeds meer dan 4000 Euro. We werden daar goed geholpen maar toen de bank binnen was, kregen we binnen twee dagen plooivorming en bij de naad was er een lelijke deuk die erger werd als je erop zit. Het is een strakke bank en in de 6 winkels waar we de bank hebben bekeken hebben we dat niet gezien!.
Omdat de winkelier aardig was wilden we hem niet lastig vallen en hebben met designonstock gebeld. Ik moest foto's sturen van de bank. Nadat ik dat had gedaan wilden ze grotere foto's want ze konden het noet goed vergroten. dat heb ik pas een paasweken later gedaan gezien mijn tijd en er kwam geen antwoord. na twee weken heb ik gebeld en ik zou na het weekend op maandag worden teruggebeld. gebeurde niet. Dus ik belde dinsdag zelf maar weer. Waar het op neerkomt is dat de man vertelde dat Hij het acceptabel vond, en dat Ik had kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Let wel, Op de andere bank gebeurt het niet! nergens staat deze informatie opgeschreven en ook bij de zes winkels werd dit niet verteld. Ze zouden niets doen en ik moest terug naar de winkel. Waarvoor eigenlijk? gaat die er wat aan veranderen?
De men zei ook nog: bij zulk intensief gebruik gebeurde dit nu eenmaal. We hadden de bank twee dagen en hadden er nauwelijks op gezeten. Nee het gebruik van showmodellen in de winkels was minder intensief! zei hij toen i opperde dat ik het niet in winkels had gezien.
Koop voor je duur verdiende geld alsjeblieft niet een designonstockbank, hoe mooi ook. De service is waardeloos en de kwaliteit uiteindelijk ook.
Omdat de winkelier aardig was wilden we hem niet lastig vallen en hebben met designonstock gebeld. Ik moest foto's sturen van de bank. Nadat ik dat had gedaan wilden ze grotere foto's want ze konden het noet goed vergroten. dat heb ik pas een paasweken later gedaan gezien mijn tijd en er kwam geen antwoord. na twee weken heb ik gebeld en ik zou na het weekend op maandag worden teruggebeld. gebeurde niet. Dus ik belde dinsdag zelf maar weer. Waar het op neerkomt is dat de man vertelde dat Hij het acceptabel vond, en dat Ik had kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Let wel, Op de andere bank gebeurt het niet! nergens staat deze informatie opgeschreven en ook bij de zes winkels werd dit niet verteld. Ze zouden niets doen en ik moest terug naar de winkel. Waarvoor eigenlijk? gaat die er wat aan veranderen?
De men zei ook nog: bij zulk intensief gebruik gebeurde dit nu eenmaal. We hadden de bank twee dagen en hadden er nauwelijks op gezeten. Nee het gebruik van showmodellen in de winkels was minder intensief! zei hij toen i opperde dat ik het niet in winkels had gezien.
Koop voor je duur verdiende geld alsjeblieft niet een designonstockbank, hoe mooi ook. De service is waardeloos en de kwaliteit uiteindelijk ook.
Re: designonstock bank
Een strakke bank kan ook plooien. Dat is nu eenmaal het gevolg van bekledingstof. Dat u 6 showmodellen heeft gezien zonder plooien wil nog niet zeggen dat dit niet mag gebeuren.
Overigens heeft deze bank een los en redelijk slap rugkussen, waarbij u zeker plooien kunt verwachten.
Overigens heeft deze bank een los en redelijk slap rugkussen, waarbij u zeker plooien kunt verwachten.
Uw klacht wordt (waarschijnlijk terecht) afgewezen en u reageert zo ? Een beetje overtrokken nietwaar?De service is waardeloos en de kwaliteit uiteindelijk ook
-
En wie ben jij dan wel om dit te beoordelen? Je hebt niks gezien, maar hebt wel je oordeeltje en praat over losse kussens waar ik niets over heb gezegd. Toevallig een medewerker? Die zei dat net namelijk ook! Ook zonder dat ik daar een woord over gerept heb. Het wordt alleen maar triester. Zeker als je niet eens je naam durft te onthullen. Des te meer bevestiging en laf anoniem. Dat dit wordt toegestaan.
Ik denk idd. dat de medewerker van designonstock "crazyme" ruim 5000 berichten en enkele jaren lidmaatschap van dit forum af heeft zitten wachten tot eindelijk die klacht van jou zou komen om deze daarna zo af te serverenmagalievanvoorden schreef:En wie ben jij dan wel om dit te beoordelen? Je hebt niks gezien, maar hebt wel je oordeeltje en praat over losse kussens waar ik niets over heb gezegd. Toevallig een medewerker? Die zei dat net namelijk ook! Ook zonder dat ik daar een woord over gerept heb. Het wordt alleen maar triester. Zeker als je niet eens je naam durft te onthullen. Des te meer bevestiging en laf anoniem. Dat dit wordt toegestaan.
Heb je ook zo gereageerd via de telefoon? Dan valt het me nog mee dat ze niet de hoorn op de haak gegooid hebben.
magalievanvoorden schreef:En wie ben jij dan wel om dit te beoordelen? Je hebt niks gezien, maar hebt wel je oordeeltje en praat over losse kussens waar ik niets over heb gezegd. Toevallig een medewerker? Die zei dat net namelijk ook! Ook zonder dat ik daar een woord over gerept heb.
We hebben begin dit jaar een dure bank (twee delen) gekocht Aikon Lounge van designonstock.
Lekker toontje overigens.
Hoge prijzen bij design meubelen...je betaalt geen kwaliteit. Als je voor je 4000 Euro kwaliteit wilt koop dan Chesterfield, de Engelse dan wel want de namaak staat ook in China naast de design rommel te wachten op transport.
Chesterfield ? Die gaan pas lekker zitten wanneer ze versleten zijn
Ja de geërfde zitten pas lekker....nee tegenwoordig niet meer, ik heb er vier jaar geleden een wing bijgekocht, zit heerlijk.
Is de zitting een schijnkussen , dus vast gemonteerd aan onderstel ?.