LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dok 2 Veenendaal Klacht

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Skubu
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2011 14:49

Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door Skubu »

Hallo,

We hebben pas allemaal nieuwe meubels gekocht bij Dok2 in Veenendaal. Over het merendeel zijn we tevreden, alleen bij de eettafel stoelen constateerden we een vervelend probleem. Zodra je iets naar voor voren komt, komen de achterwielen van de grond zodat de stoel onder je vandaan klapt en jezelf op de grond beland.

Dit mag zeker niet gebeuren bij stoelen van 249 euro dus we hebben contact opgenomen met Dok2. Deze raden ons aan om een mail te sturen naar de leverancier. Dit hebben we gedaan maar het antwoord dat we terug krijgen is dat je niet op het puntje van de stoel moet gaan zitten en dat er niets mis is met de stoel. Het is niet zo dat we op het puntje gaan zitten want het gebeurd al terwijl je onderrug nog steeds tegen de rug leuning zit. Dit opnieuw gemeld via de mail maar tevergeefs.

Dan maar langs Dok2 en kijken of dezelfde stoel in de winkel hetzelfde probleem heeft. En gelukkig stond in de winkel dezelfde stoel nog. Er in gaan zitten en inderdaad hetzelfde probleem. Een verkoper erbij gehaald en het probleem laten zien. Deze verkoper zegt dat het inderdaad niet voor mag komen maar dat hij hier geen bevoegdheid overhad. Dat vond ik logisch dus vroeg naar zijn leidinggevende. Nadat hij deze gebeld had zei hij dat zijn leidinggevende druk was en niet wilde komen. Vol verbazing vroeg ik hem of hij het serieus meende en wat hij mij aan zou aanraden. Hij wist het niet en belde hem nog een keer. Maar helaas, hij wilde niet komen en liet me gewoon met mijn probleem achter.

Vol ongeloof ben ik de winkel uit gegaan en snap niet dat dit zomaar kan gebeuren. Het enige wat ik vroeg was of de leidinggevende in de stoel wilde gaan zitten om mijn probleem te ervaren en of hier een oplossing voor zou kunnen komen. Ik hoef geen geld terug of om te ruilen. Pootjes eronder in plaats van wieltjes is ook prima.

Nu hebben we niets aan de zes stoelen want ook al zeggen we het van te voren, mensen kiepen toch naar voren. Dit zijn allemaal volwassen mensen die heel goed weten hoe je op een stoel moet zitten.

Vind dit echt heel teleurstellend....

mvg,

EvD

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door crazyme »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 14&t=86957

Vast ook stoelen van Maxfurn

Wel vreemd dat ze u niet willen helpen met een paar pootjes ipv van wielen. Dat lijkt mij een prima oplossing die ook nog "niets" kost.

Gaat het soms om zo'n "outlet" ? Daar sta je als klant wel vaker tegen een muur te praten.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dok 2 is een outletcentrum voor fabrikanten en groothandels. Veel van wat daar aangeboden staat is uitlopend, heeft schade of zijn dingen met een verhaal. Een winkel (dok 2) daar doe je immers zaken mee, hoort zoiets zelf op te lossen in overleg met de fabrikant.

evikyleen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2011 13:51

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door evikyleen »

Oh nou ik ben dus niet alleen met klachten over dok2
ik wacht al 8 weken op meubels en nog steeds niet geleverd.Zit nu in een woning zonder meubels en hoog zwanger!! je wilt nu toch echt alles wel klaar hebben in huis.
vandaag bel ik op om het te annuleren en krijg je te horen dat je de aanbetaling niet terug krijgt :roll: en als je de baas wilt spreken...die is druk of in bespreking!!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door crazyme »

Welke levertijd was afgesproken ?

evikyleen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2011 13:51

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door evikyleen »

5 weken levertijd, dus 3 weken te laat! maar heb inmiddels een telefoontje van de baas gehad met daarin zijn excuus en ik had alle recht om mijn aanbetaling terug te krijgen (dat wist zijn collega namelijk allemaal niet) :D

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Dok 2 Veenendaal Klacht

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Ik heb zojuist op mijn stoel met 4 houten poten de positie aangenomen die omschrijft aangenomen.....en dat is gek, ik val voorover, gek he

Gesloten