LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doorgezakte bank bij seats and sofa

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
angel1982

doorgezakte bank bij seats and sofa

Ongelezen bericht door angel1982 »

we hebben 9 maanden geleden een nieuwe bankstel gekocht bij seats and sofa, en sins gisteren hoorde we in een keer een klap en gekraaken toen we gewoon normaal op de bank tv zaten te kijken, nu is de bank aan 1 kant helemaal in gezakt we hebben vanmorgen 12 februari het bedrijf seats and sofa opgebelt en die zeiden dat we een brief moeten sturen naar maasluis dus wij een brief opgesteld en gelijk net op de bus gedaan ik hoop dat hier wat uit komt want deze bank heeft ons 12 hondert euro gekost! aan de telefoon zeiden ze als de bank aan huis niet gerepereerd kan worden dan gebracht moet worden naar maasluis op eigen koste terwel we de bank juis toen hebben laten bezorgen nu moeten we dus heel die drie zitter die onwijs zwaar is van de trap naar beneden tillen en in een groote bus er naar toe brengen!
ik vroeg ook nog of we dan nog een bankstel teleen zullen krijgen maar dat was geen probleem zeiden ze. maar hoe lang het allemaal zal duren wisten ze niet ze zei dat we binnen een week reactie zullen krijgen dus we wachten nu maar af anders gaan we andere maat reggelen nemen! binnekort meer :cry:

Gast

Re: doorgezakte bank bij seats and sofa

Ongelezen bericht door Gast »

seats en sofas is inmiddels al wel 1000 keer voorbij gekomen. Lijkt me niet echt nodig weer een nieuwe topic hieraan te wijden.

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

en sins gisteren hoorde we in een keer een klap en gekraaken toen we gewoon normaal op de bank tv zaten te kijken

voor die tijd op geslapen of zo :) :) :)

angel1982

Ongelezen bericht door angel1982 »

graag serieuze reactie's geen cometaar verder dank u

Prins Carnaval

Ongelezen bericht door Prins Carnaval »

Voor iedereen die iets wil melden!! leer normaal schrijven!!!!!

mvg

P. Carnaval

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hey prins carnaval ik ben het volkomen met je eens!
En alvast alaaf voor het volgende jaar.

Hey angel,

Mijn vraag aan jouw is: "wat heeft jouw doen besluiten om uitgerekend bij Seats en Sofa's een bankstelletje te kopen"!?
Er doen zich namelijk al jaren verhalen de ronde dat het aangeboden materiaal bij Seats en Sofa's nou niet bepaald goed staat aangeschreven!En dan druk ik me bij deze nog vriendelijk uit.

Veel sterkte verder met het afhandelen van je klacht.

Groetjes van een limburgse boer!

Thunderbirds

Ongelezen bericht door Thunderbirds »

:( Niet leuk dat dit gebeurt, zelf heb ik een 2,5 en een 3 lederzitsbankstel gekocht nov. 2004, incl rode fauteuil, tot nu toe geen problemen, alleen wat moest ik lang wachten, de levertijd is minstens 12 WEKEN :!: :!: En ik moest DIRECT betalen, ze zorgen goed voor henzelf!
Klant is toch Koning?? Hier dus blijkbaar niet :!: :x :x

Muisje2

Ongelezen bericht door Muisje2 »

Wat zit je nou te zeuren ? Je bank is perfect je hebt alleen wat lang moeten wachten ! Bankstellen moeten worden gefabriceerd en dat gebeurd negen van de tien keer in het buitenland, dus moet je even geduld hebben ! Er zijn altijd mensen die spijkers op laag water zoeken! Wat een geouwe*****. Ga je tijd beter besteden !!! Ga lekker op je bankstel zitten en lees een goed boek !

getraumateerde

Ongelezen bericht door getraumateerde »

hallo, dit is het begin van veel ellende, afgescheept worden, bedonderd worden en niet tot een oplossing komen.
wij hebben hetzelfde meegemaakt ook doorgezakt, na veel telefoontjes en ellende niet tot een fatssoenlijke oplossing kunnen komen.
ik geef je een tip en dat is de enige die werkt daar bij die oplichters,
zet op zaterdag je brakstel op de aanhanger rijd naar **** ans sofa,
ga naar binnen en trek flink je mond open zodat iedereen die binnen is je hoort dat is antireclame en dan kunnen ze hun bonus wel op hun buik schrijven voor die dag. laat de mensen naar je brakstel gaan kijken wat voor rotzooi ze daar verkopen.
helpt het niet niet weggaan en de volgende keer zaterdag eventueel weer terugkomen. ze zijn mijn brakstel thuis op komen halen(doen ze normaal nooit) en ik heb thuis het volledige bedrag terug gekregen zo bang waren ze dat ik nog een keer in de zaak kwam dit was overigens in eindhoven.
dit is echt het enige wat helpt bij die gladjanussen in die afgezeken blauwe pakken. en laat je niet afschrikken het zijn maar zieligers hoorsucces

Gesloten