LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doorzakken / inzakken dure relaxfauteuil
Doorzakken / inzakken dure relaxfauteuil
Ik heb in 2011 een mooie relaxfauteuil bij Prominent gekocht voor 2340 euro. Een heleboel geld maar ik had een geweldige stoel met een lendepomp.
Nu is de rugleuning en zitting zachter geworden / doorgezakt (hoe zeg je dat) en de lendepomp is lek.
Prominent wil dit wel komen maken maar moet er wel 300 euro voor betalen.
De garantie is verlopen, maar ik vind 300 euro voor herstel van een stoel die pas 5 jaar oud is en duur was wel veel geld.
Is dit normaal, reëel?
Nu is de rugleuning en zitting zachter geworden / doorgezakt (hoe zeg je dat) en de lendepomp is lek.
De garantie is verlopen, maar ik vind 300 euro voor herstel van een stoel die pas 5 jaar oud is en duur was wel veel geld.
Is dit normaal, reëel?
Re: Doorzakken / inzakken dure relaxfauteuil
Het lijkt mij niet onredelijk na 5 jaar voor een cruciaal onderdeel wat waarschijnlijk slijtage ondervindt naar aanleiding van veelvuldig gebruik.Tarah schreef:Ik heb in 2011 een mooie relaxfauteuil bij Prominent gekocht voor 2340 euro. Een heleboel geld maar ik had een geweldige stoel met een lendepomp.
Is dit normaal, reëel?
Na 5 jaar lijkt mij dat ook niet onredelijk.
De fauteuil moet alleen al 4x op transport voor reparatie. (klant/prominent/fabriek en weer terug)
300 euro is heel netjes.
De fauteuil moet alleen al 4x op transport voor reparatie. (klant/prominent/fabriek en weer terug)
300 euro is heel netjes.
Dat is niet mijn idee van "komen maken."crazyme schreef:De fauteuil moet alleen al 4x op transport voor reparatie. (klant/prominent/fabriek en weer terug)
Gezien de aard van de reparatie en de kosten denk ik dat de fauteuil opgehaald moet worden.16again schreef:Dat is niet mijn idee van "komen maken."crazyme schreef:De fauteuil moet alleen al 4x op transport voor reparatie. (klant/prominent/fabriek en weer terug)
Maar dat is bijzaak.
De monteur komt de stoel thuis maken.crazyme schreef:Gezien de aard van de reparatie en de kosten denk ik dat de fauteuil opgehaald moet worden.16again schreef:Dat is niet mijn idee van "komen maken."crazyme schreef:De fauteuil moet alleen al 4x op transport voor reparatie. (klant/prominent/fabriek en weer terug)
Maar dat is bijzaak.
Netjes. Dat scheelt veel gedoe.
Haal dan de btw er eens af, voorrijkosten, materiaal en arbeidsloon. Dit is een geste en er wordt niks op verdiend.Tarah schreef:
De monteur komt de stoel thuis maken.
Dank jullie wel voor de reacties.
Wij hebben bij prominent 2 stoelen van € 3000,- per stuk gekocht ruim een jaar geleden.
Kijk eens naar de foto of jullie het normaal vinden dat een stoel van die prijsklasse er na een jaar zo uitziet.
Prominent bied ons niets anders aan als hem met hetzelfde schuim opvullen.
Wij vinden dat onacceptabel. Laat eens horen wat jij er van vind en doe ons een plezier en stuur dit verhaal naar zoveel mogelijk
Kijk eens naar de foto of jullie het normaal vinden dat een stoel van die prijsklasse er na een jaar zo uitziet.
Prominent bied ons niets anders aan als hem met hetzelfde schuim opvullen.
Wij vinden dat onacceptabel. Laat eens horen wat jij er van vind en doe ons een plezier en stuur dit verhaal naar zoveel mogelijk
- Bijlagen
-
- 20170220_163122.jpg (28.5 KiB) 4467 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- 20170220_163113.jpg (33.69 KiB) 4467 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Ik zie er niet zo héél véél mis aan. Je ziet natuurlijk dat er op gezeten is maar dat is niet anders als bij welke stoel dan ook.
Ik zie ook niet echt iets bijzonders. Leer (dat is het zo te zien) is een natuurproduct en 'werkt'.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
-
Niet helemaal netjes om uw probleem in het topic van een ander te zetten. Maar zoals ook al gemeld bij het forum van Kassa is het netjes dat Prominent het opnieuw zou willen vullen voor u. U hoeft er niet beter van te worden, u mag dus niet verwachten dat er een andere/betere kwaliteit in gaat.
Het zou zomaar kunnen dat het een terechte klacht is.
Enige plooivorm op zit is normaal, rug gedeelte is ernstiger. Boven gedeelte is geen plooivorm te zien ondergedeelte wel . Lijkt wel of de ondersteuning ( singelband ) te slap is of verkeerd gemonteerd is.
wat is uw gewicht en hoe vaak ,lang zit u per dag in de stoel ?.
Enige plooivorm op zit is normaal, rug gedeelte is ernstiger. Boven gedeelte is geen plooivorm te zien ondergedeelte wel . Lijkt wel of de ondersteuning ( singelband ) te slap is of verkeerd gemonteerd is.
wat is uw gewicht en hoe vaak ,lang zit u per dag in de stoel ?.
U betaalde voor een vrij stevige prijs voor dit merk van de TV reclame, mijn 14 jaar oude is ook niet meer perfect maar werkt nog.
Deze was maar €995,- en daarmee eigenlijk beter.
Ook echt leder met rimpels en slang ingekort omdat pompje lekte maar dat mag ook wel na 12 jaren.
Zelf hersteld en winkel is helaas weg maar dure is niet altijd beter helaas.
Deze was maar €995,- en daarmee eigenlijk beter.
Ook echt leder met rimpels en slang ingekort omdat pompje lekte maar dat mag ook wel na 12 jaren.
Zelf hersteld en winkel is helaas weg maar dure is niet altijd beter helaas.
Wat heeft dit met de klacht van TS te maken ? Ga een hobby zoeken of een plantje kweken .
Topic starter klaagde na 5 jaren, als hij iets eerder was.....
Alleen Ikea heeft op meeste maar niet alle meubels meer garantie, zie website.
Je verwacht van groot van TV bekend merk meer maar helaas, ze bieden maar 5 jaren garantie.
Je verwacht van groot van TV bekend merk meer maar helaas, ze bieden maar 5 jaren garantie.
Wij hebben bij prominent 2 stoelen van € 3000,- per stuk gekocht ruim een jaar geleden
Is geen Ikea en geen TV>
Is geen Ikea en geen TV>
Je kan van alles verwachten maar wat telt is wat is afgesproken. Bij een relatief goedkope auto als een KIA krijg je meer garantie dan bij andere auto's. Ga je er dan ook maar vanuit dat je bij een ander merk ook die garantie krijgt, ook als is er contractueel iets anders afgesproken?stofzuigertje schreef:Topic starter klaagde na 5 jaren, als hij iets eerder was.....