LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
gosewijn
Berichten: 2912
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door gosewijn »

Een stoel van 139,00 euro kun je prima herstofferen , alleen de prijs zal hoger uitvallen dan dat de stoel gekost heeft.

Meubels van 30 tot 50 jaar en antiek worden toch ook her gestoffeerd.

Moneyman
Berichten: 31105
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door Moneyman »

Natuurlijk kan het, alleen is de vraag of het het waard is. Wellicht kan je dan gewoon beter nieuwe stoelen kopen.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar: als je nieuwe stoelen koopt: toch nog even overwegen of je dat nepleer nog wel wilt. Het is makkelijk schoonmaken, dat wel, maar tegenwoordig is het best wel kwetsbaar, zeker in die prijsklasse. Althans: de stoelen die ik een paar maanden geleden gezien heb (bij verschillende meubelzaken.

Moneyman
Berichten: 31105
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klopt. De prijsklasse van de stoelen waar we over praten is nog niet dusdanig dat je daar topkwaliteit voor kunt verwachten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door moederslink »

Zolang er kleine kinderen in huis waren plus de huisdieren heb ik altijd goedkope ( re ) stoelen gekocht.
Hoefde ik ook niet te huilen als er iets gebeurde :wink:

gosewijn
Berichten: 2912
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als je het model van de stoel mooi vind waarom dan nieuw kopen . De romp moet natuurlijk goed zijn ,lijm los is geen probleem is simpel ter repareren. Als de stoel overnieuw gestoffeerd is heb je een klasse stoel met goed materiaal. Maar de prijs is bij veel mensen doorslaggevend . Mijn ervaring met deze fabrikant is goed.

Nepleer / skay -leerdoek- im leder , hahaha , heb je van 10,00 tot 100,00 euro , daar heb je hele goede tussen . Kijk eens in bussen- treinen- vliegtuigen -auto stoelen - ,allemaal nepleer . Maar hangt een prijskaartje aan ,maar dan heb je wel wat ,mits het vakkundig gestoffeerd is. Ik zou wel eens een foto willen zien van dit modelstoel.

tjerk1
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2015 09:57

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door tjerk1 »

Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door crazyme »

tjerk1 schreef:Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet
Wat is de naam van de stoel ?

tjerk1
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2015 09:57

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door tjerk1 »

Heb inmiddels na heel wat mailtjes en veel gezeur over het schoonmaken met een middel waar weekmakers in zitten (zijn altijd alleen maar met schoon water gereinigd) van Schippers de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Kan hier wel mee leven

Schippers is niet aangesloten bij de geschillencommissie en het CBW , dus verder gaan had geen enkele zin.
Koop in het vervolg wel meubelen bij een winkel die bij de geschillencommissie en het CBW is aangesloten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou moe , na bijna 5 jaar (!) de helft van het aankoopbedrag retour noem ik klasse, dus de topictitel zou ik veranderen van _ dramatisch naar superservice _ :D

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tjerk1 schreef:Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet
Klik op "Bijlage toevoegen" of zet de foto's op een image host site zoals imgur.com en geef de links.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door Julie4444 »

moederslink schreef:Nou moe , na bijna 5 jaar (!) de helft van het aankoopbedrag retour noem ik klasse, dus de topictitel zou ik veranderen van _ dramatisch naar superservice _ :D
Mee eens. Prima oplossing.

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert

Ongelezen bericht door alloallo »

tjerk1 schreef:Heb inmiddels na heel wat mailtjes en veel gezeur over het schoonmaken met een middel waar weekmakers in zitten (zijn altijd alleen maar met schoon water gereinigd) van Schippers de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Kan hier wel mee leven

Schippers is niet aangesloten bij de geschillencommissie en het CBW , dus verder gaan had geen enkele zin.
Koop in het vervolg wel meubelen bij een winkel die bij de geschillencommissie en het CBW is aangesloten.
Een zeer coulante oplossing va de Firma Schippers!! Chapeau.

Conform de geschillencommissie cq CBW vooorwaarden had je zeker geen betere oplossing gekregen. Het CBW schrijft producten - conform haar voorwaarden - in 3 jaar af.

In plaats van te kniesoren zou je Schippers moeten loven voor de oplossing.

Gesloten