LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] easymatras 2

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Kiekske

easymatras 2

Ongelezen bericht door Kiekske »

Hallo,

is er iemand bekend met easymatras uit alkmaar?
Mijn vriend en ik zijn (dringend) op zoek naar een nieuw bed. Bij easymatras hebben we een bed gevonden, maar we twijfelen erg aan de kwaliteit. De fabrikant en de merken van de matrassen zijn namelijk nergens terug te vinden of onder een ander logo.

Kan iemand ons meer vertellen over ervaringen met easymatras?

Groet Kiekske

kanovaarder

Re: easymatras 2

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Normaal gesproken ben ik niet zo'n reclamemaker maar in dit geval zou ik jullie eens willen aanraden naar de Matrassenhal in (het industriegebied) Breukelen te gaan kijken. (nog voor het Amsterdam-Rijnkanaal rechts).

Heeft een gewone (lees goede) prijs/kwaliteitsverhouding en weten waarover men praat.

Grootvader.

Gerlau

Re: easymatras 2

Ongelezen bericht door Gerlau »

Hebben half jaar geleden 2 matrassen (90x220) gekocht bij Easymatras, na eerst de "showroom" bezocht te hebben. Bij bezorging werden twee verschillende matrassen bezocht, na 1 week en herhaalde telefoontjes (achternamen heeft men daar niet, de directie is altijd afwezig) werden de matrassen omgeruild. Toch een beetje een raar nasmaakje, de geleverde matrassen hebben geen enkel uiterlijk kenmerk, er valt niet te controleren of dit de matrassen zijn die je op de site bestelt. De matrassen liggen minder prettig dan we hoopten, je voelt je toch wel bekocht, maar er is juist geleverd (denken we). Al met al geen aanrader!

Gesloten