LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een mooi verhaal over MAMMOET ?!?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
notFAIR

Een mooi verhaal over MAMMOET ?!?

Ongelezen bericht door notFAIR »

De communicatie tussen Mammoet en ons zal vanaf nu telefonisch, via email of post gebeuren.

1 ding: ik ben zwaar teleurgesteld...
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Re: Een mooi verhaal over MAMMOET ?!?

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat een opgewonden standje bent U ! A. wie koopt er een bed met een financiering ?? :roll: Slaapt lekker denk ik met die woekerrente. B. Hebben ze in Zwitserland geen bedden ? C. U had dit allemaal kunnen weten wanneer U voordat U een bed op afbetaling van 4500 euro koopt even op Mammoet had gegoogelt. Mammoet is een heel slecht bedrijf blijkens de vele klachten op dit forum maar U bent zo mogelijk nog erger ! Vandaar dat ze de aanbetaling teruggeboekt hebben (U bent de eerste !) Blijkbaar zoekt soort soort .
Wat voor leven heb je als zelfs je bed gefinanciert is ? Ik begrijp dit echt niet. Voor iemand die zijn bed niet zelf kan betalen heeft U veel praats.

notFAIR

even zielig als mammoet
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Ik zou toch nog een nachtje slapen, nu je nog geen matras hebt, over een financiering voor een bed. Een financiering kost altijd geld. De overheid waarschuwt hier tegenwoordig voor. Als je serieus denkt dat je nul procent rente betaald heb je teveel betaald voor je bed. Dat kan ook niet anders als je 4500 euro betaald voor een bed (en zeker bij de mammoet)

Blijkbaar was je zo verblind door de mogelijkheid tot financiering dat je niet gekeken hebt bij welk een adder je je bed koopt en je niet goed in de prijzen hebt kunnen verdiepen. Een lening is je zo verkocht ! Pas op.

notFAIR

no comment
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

gegarandeerd een luxe meubel Staat dit op de bon ? :D Ik probeer U alleen en enkel te waarschuwen voor onbesuisde kredieten. 4500 euro lenen voor een bed valt hier zeker onder. Lenen kost geld. Al doen de winkels graag anders geloven. U tuint hier met open ogen in. Zeer onverstandig.

jor

Ongelezen bericht door jor »

notFAIR schreef....Ik laat het hierbij. Antwoorden heeft geen zin, want jij bent iemand die op verschillende onderwerpen graag je ongevraagde en vaak onterechte mening geeft. Laat het forum aan mensen die er wat aan hebben
Jammer dat je zo fel reageert op sjoegel, wat hij (netjes ) probeert te zeggen is namelijk juist.Je verdere reactie op sjoegel over zijn meningen hier zijn gewoon beneden ieder peil en dat zegt meer over jou dan over hem/haar.Je hebt je geld terug en succes verder met zeuren.

notFAIR

no comment
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Service Mammoet

Ongelezen bericht door Service Mammoet »

afhandeling loopt
Laatst gewijzigd door Service Mammoet op 25 sep 2009 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Update: Het bedrijf heeft de echte naam Gelukkig verwijderd.
Laatst gewijzigd door jor op 24 sep 2009 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.

notFAIR

te zielig voor woorden...
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.

striker009

Ongelezen bericht door striker009 »

Misschien een idee om vanaf nu te gaan communiceren via aangetekende post ipv op een forum?

Hier word je niet veel wijzer van en word het straks alleen maar modder gooien.

notFAIR

Striker, Je hebt volkomen gelijk jongen! Via een forum krijg je niet veel gedaan.
Thank you
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Dag lieve mensen,

Heb je klachten over de medewerkers van Mammoet? Dit verhaal zal jullie pijn wel verzachten! Want wat WY hebben meegemaakt, dat wens ik niemand toe! Doe je bril op, neem een stoel en een pil tegen migraine want jullie oren gaan flapperen!

Eind December van dit jaar gingen ik en mijn man naar de 'lovely' mammoet om een bed uit te kiezen. We zagen een pracht van een boxspring staan die ons absoluut beviel. We wilden een bed kopen waar we decennia lang van konden genieten en dit was zo wel een. Een van de 'lovely' medewerkers heeft ons goed geholpen om de papieren voor het peperduur bed rond te maken. Een prachtig electrisch verstelbaar bed met gestoffeerde NASA matrassen en topmatras en een hoog hoofdbord en extra behandeling voor het bedstof en noem maar op! Een bed van 4500 euro!!! Never mind, we hebben de bestelbon en de financieringspapieren die dag nog getekend en de aanbetaling overgemaakt.
We gaven aan dat we over een maandje naar zwitserland gingen verhuizen en als het mogelijk was om het bed dan mee te nemen. Ze gaven aan dat het niet mogelijk was en dat het bed een leveringstermijn had van 6 tot 8 weken. Fair enough! We zouden dan een aparte transport regelen voor het bed.

Een dag of 2 later ging ik weer naar Mammoet en wilde even checken als alles wel klopte. Wel niet dus want de medewerker had een foutief matras genoteerd. Het begon al niet goed...

9 weken verder bel ik vanuit Zwitserland om te zien hoe het met onze bestelling zat. Blijkt dat er een probleem met de financieren was! Waarom ze ons niet meteen hadden gebeld...God knows! Een week later belden ze ons om ons te informeren dat ze onze financieringspapieren kwijt waren geraakt! Mijn frustratie liep al hoog op, maar aangezien mijn man wat kalmer is, heeft hij de papieren nogmaals getekend en gestuurd.

Weer 2 maanden later belden wij hun op om na te gaan hoe het met ons bed zat. Wel er blijkt een probleem te zijn. Onze matrassen konden niet mee gestoffeerd worden. Ze zeiden gewoonweg: kom maar langs om een ander matras uit te zoeken. Mijn bloeddruk steeg al tot in mijn hoofd! Wij wonen in Zwitserland! Wij kunnen niet eventjes langskomen om een matras uit te zoeken! Ok, ik vroeg welke andere matrassen ze hebben en dan ga ik hier in de buurt kijken. Ik kreeg weken later 2 vage merken die ik amper op internet kon vinden. Ik werd boos en zei dat we onze bestelling wilden annuleren! Neeee, dat kan niet, dan betalen jullie de annuleringskosten bla bla bla! Ik zei, ok kom dan met een oplossing!

Nou een maand of 2 later kregen we ze aan de telefoon en zeiden ze dat ze de leverancier hebben kunnen overhalen om onze matrassen te stofferen. nonsense verhaal, maar ja... Ik eiste een vergoeding voor al die miserie en je raadt nooit wat ik kreeg? een tegoedbon van 50 euro!!! Ja, inderdaad, lach maar luidop!!!
Na nog een flater (wat mijn geheugen heeft geblokkeerd) kregen we een korting van 150 of 200 euro. Big deal...

Ok, weer een aantal maanden verder zeiden ze dat ons bed klaar was! ok, mijn man huurt een bus voor een weekend 370 euro! Betaalt een vliegticket van nog eens 250 euro en mijn neef nam een dag vrij om mee te helpen. Staan we daar zeggen ze dat het niet mogelijk is want er klopte weer iets niet met de financiering! We hebben namelijk geen recht op de financiering want we gingen naar zwitserland! MIJn heeeemeeeel! na al die elende!!! zeg het dan potverdorie vanaf het begin! Wij hebben 2x de papieren getekend en opgestuurd! En nu pas! nu?! het verhaal eindigt hier niet! Ze eisten op dat moment de rest van het geld! Mijn man heeft geen duizenden euro's op zak en eerlijk gezegd we voelden ons genoeg genaaid om ook maar 1 cent aan hun af te geven!
de baas van mammoet zei dat we de boel konden annuleren en we kregen onze aanbetaling terug! Dat was ergens eind Juni of begin Juli! We hebben honderd keer gebeld en er werd ons elke keer beloofd dat we teruggebeld werden met een antwoord! Misschien 1 keer dat ze het fatsoen hadden om terug te bellen! Voor de rest niets! Ik ben aan de telefoon elke keer vriendelijke gebleven! ik heb zelfs uit frustratie gehuild! Wij sliepen maandenlang op een matras op de grond! Ik heb geen woorden hiervoor! Om verder te gaan op het verhaal...

Gisteren, 22 september 2009 kregen we de aanbetaling terug! En dit nadat ik een maand geleden weer eens moest bellen! Anwoord: oh, we zien helemaal niets over een terugbetaling van een aanbetaling! Een aantal dagen later zeiden ze: jamaar zo gemakkelijk kan dat niet! Kunnen jullie dat geloven? Zo erg was het! Nogmaals het verhaal uitgelegd en enkele dagen later kwam er weer iets nieuws uit de lucht bij Mammoet: maar volgens het systeem hebben ze het geld al overgemaakt! Nou, we wachten 2 weken af zonder enige storting van Mammoet en bellen nogmaals. Blijkt dat ze ons rekeningnr niet 'meer' hadden. Wat onzin is want ze kunnen zien vanuit welke rekening ze de aanbetaling kregen! Dus komen we op de dag van gisteren waarop wij eindelijk onze aanbetaling van 1100 euro terugkregen! Met niets meer, geen vergoeding, geen compensatie, niets! Enkel miserie, een boel telefoonkosten, huurkosten van het busje en vliegtickets!
Als we nog in NL woonden, gegarandeerd dat we op hun stoep stonden met de Nederlandse televisieploeg!

Ach er is vast nog meer gebeurd wat mij meer grijze haren heeft gekost,maar tussen al deze oplichterij kan ik het mij niet meer herinneren.

Ik raad het iedereen AF om daar nog te kopen! Ze hebben inderdaad mooie spullen, mee eens! En ALS jullie toch iets kopen, maak het hun aub niet gemakkelijk. Wacht niet totdat zij bellen, want dat gebeurt gewoonweg NIET!
Bel, ga langs, schreeuw en eis uw geld of product!

Ik kan nog steeds niet geloven dat in deze moeilijke economische tijd een bedrijf zoals Mammoet het zich kan permitteren om hun klanten op die manier te behandelen! Echt laag!

Zo, ik hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen troosten en enkele anderen heb kunnen overhalen om Mammoet niet binnen te stappen.
Horrorklant ontmoet de slechtste meubelzaak van Nederland (zie de tientallen klachten op dit forum). Dit gebeurt niet vaak ! Daarom is het van belang dat de consument een kijkje krijgt in de klantonvriendelijkheid van genoemde zaak.

notFAIR

no comment
Laatst gewijzigd door notFAIR op 25 sep 2009 07:10, 2 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Ik wens niemand deze ervaring. Iedereen kan lering trekken uit het bovenstaande :mrgreen:

Gesloten