LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EEN TEVREDEN KLANT Beddenreus Heerhugowaard

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sanening

EEN TEVREDEN KLANT Beddenreus Heerhugowaard

Ongelezen bericht door sanening »

Hallo,

Vorig jaar hebben we bij jullie een matras gekocht waarvan al heel snel bleek dat dit niet de juiste was voor ons..........en deze mochten we dan ook terug geven.

Daarna hebben we met bijbetaling een ander (zeer stevig) matras gekocht..........en daar had ik persoonlijk nog wel enige aanpassingstijd voor nodig door het matras even af te wisselen met een ander die we hebben op een logeerbed.

Maar nu ben ik SUPER BLIJ en zeer gelukkig met het hele fijne matras!

Mijn echtgenoot had totaal geen aanpassingsproblemen en was vanaf dag 1 enthousiast.

Naar alle waarschijnlijkheid laten mensen wel luid en duidelijk weten als ze NIET tevreden zijn......(zoals ik!).....dus is het misschien ook wel eens leuk om te horen dat we nu super blij en tevreden zijn!

Dank voor de goede service dat we mochten omruilen!

MAXIEM

Re: EEN TEVREDEN KLANT Beddenreus Heerhugowaard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sanening

Zo zie je maar! Er zijn echt nog wel bedrijven, waarbij klantvriendelijkheid en een goede service hoog in het vaandel staan. Zo'n bedrijf is dus Beddenreus Heerhugowaard. Een goede mond tot mond reklame moet je koesteren, dat brengt vanzelf z'n geld op.

Maxiem.

Gesloten