LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eijerkamp

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
patricia1982

eijerkamp

Ongelezen bericht door patricia1982 »

hoi, we hebben een mooie bank gezien bij de eijerkamp maar ze willen een aanbetaling van 25%. dit vinden wij erg veel want je hoort steeds vaker dat de levering op zich laat wachten (kun je hier ook iets voor vragen als ze telaat leveren) en kunnen we minder als aanbetaling doen?

16again

Re: eijerkamp

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens CBW voorwaarden mag eijerkamp tot maximaal 25% aanbetaling vragen.
Het staat je vrij om te onderhandelen over een lager percentage.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Er is op dit forum al meer te doen geweest over aanbetalingen en Eijerkamp.

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... =eijerkamp

U moet zich echter wel bedenken dat een handtekening tegenwoordig niet veel meer zegt. Wanneer u niet kunt betalen heeft de winkelier grote schade welke niet kan worden verhaald.

Let wel op dat u bij een CBW erkende woonwinkel koopt.

gruizinh

Ongelezen bericht door gruizinh »

Wij hebben in 2004 meubels bij eijerkamp gekocht en ook 25% aanbetaald. Alles werd op tijd gebracht verder geen klachten gehad.
Ik weet niet of ze ook een keurmerk hebben, maar vrienden van ons hadden daar ook gekocht en hadden net als wij niets anders dan lof.

Henny

joeydg

Ongelezen bericht door joeydg »

Het is echter wel gebeurd dat de afspraak t.a.v. levering niet overeenkomt met de werkelijke levering.

Op enige medewerking van Zutphen hoef je dan niet te rekenen

DarkChild

Ongelezen bericht door DarkChild »

Mijn ervaring met Eijerkamp zijn heel erg positief. Wij hebben ook een aanbetaling gedaan van 25% en alles is keurig op tijd geleverd, na een paar wijzigingen van onze kant (eerst later, toen weer eerder). Ik vind dat Eijerkamp goede kwaliteit en service levert (ze plakken overal viltjes onder en nemen de verpakking weer mee). Ik wilde dat we alle meubels daar hadden gekocht (we hebben nogal wat problemen gehad met Sanders meubelstad en Trendhopper). Echt de volgende keer betalen we wat meer en gaan naar Eijerkamp, dan hebben we tenminste geen gezeik.

Gesloten