LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eijerkamp
-
eijerkamp
hoi, we hebben een mooie bank gezien bij de eijerkamp maar ze willen een aanbetaling van 25%. dit vinden wij erg veel want je hoort steeds vaker dat de levering op zich laat wachten (kun je hier ook iets voor vragen als ze telaat leveren) en kunnen we minder als aanbetaling doen?
Re: eijerkamp
Volgens CBW voorwaarden mag eijerkamp tot maximaal 25% aanbetaling vragen.
Het staat je vrij om te onderhandelen over een lager percentage.
Het staat je vrij om te onderhandelen over een lager percentage.
Er is op dit forum al meer te doen geweest over aanbetalingen en Eijerkamp.
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... =eijerkamp
U moet zich echter wel bedenken dat een handtekening tegenwoordig niet veel meer zegt. Wanneer u niet kunt betalen heeft de winkelier grote schade welke niet kan worden verhaald.
Let wel op dat u bij een CBW erkende woonwinkel koopt.
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... =eijerkamp
U moet zich echter wel bedenken dat een handtekening tegenwoordig niet veel meer zegt. Wanneer u niet kunt betalen heeft de winkelier grote schade welke niet kan worden verhaald.
Let wel op dat u bij een CBW erkende woonwinkel koopt.
Wij hebben in 2004 meubels bij eijerkamp gekocht en ook 25% aanbetaald. Alles werd op tijd gebracht verder geen klachten gehad.
Ik weet niet of ze ook een keurmerk hebben, maar vrienden van ons hadden daar ook gekocht en hadden net als wij niets anders dan lof.
Henny
Ik weet niet of ze ook een keurmerk hebben, maar vrienden van ons hadden daar ook gekocht en hadden net als wij niets anders dan lof.
Henny
Het is echter wel gebeurd dat de afspraak t.a.v. levering niet overeenkomt met de werkelijke levering.
Op enige medewerking van Zutphen hoef je dan niet te rekenen
Op enige medewerking van Zutphen hoef je dan niet te rekenen
Mijn ervaring met Eijerkamp zijn heel erg positief. Wij hebben ook een aanbetaling gedaan van 25% en alles is keurig op tijd geleverd, na een paar wijzigingen van onze kant (eerst later, toen weer eerder). Ik vind dat Eijerkamp goede kwaliteit en service levert (ze plakken overal viltjes onder en nemen de verpakking weer mee). Ik wilde dat we alle meubels daar hadden gekocht (we hebben nogal wat problemen gehad met Sanders meubelstad en Trendhopper). Echt de volgende keer betalen we wat meer en gaan naar Eijerkamp, dan hebben we tenminste geen gezeik.