Bij Piet Klerkx hebben we jaren geleden eiken meubels gekocht, ook een eiken prijs voor betaald. Doordat een waterkring op de tafel terecht is gekomen zijn we gaan schuren. Nu blijkt de tafel van MDF te zijn met een dunne laag eiken. Zie voor foto's en toelichting http://home.kpn.nl/memostart/
Let dus op bij het kopen van meubels, je verwacht eiken, je ziet het niet omdat het zo mooi is gemaakt. Je verwacht van een winkel goede voorlichting over wat je koopt. Mijn dochter heeft laatst meubels gekocht en daar staat keurig op de rekening gefineerd en zo hoort het. Als ik bij een juwelier een gouden ring koop verwacht ik ook dat dit goud is en geen vergulde ring dat voor een gouden prijs verkocht wordt. Ik verwacht helderheid van een winkel. Als ik had geweten dat het fineer was had ik nooit een schuurmachine gepakt om de tafel te schuren. De reactie van Piet Klerxk (we kunnen met uw melding niets doen) geeft helder aan dat zij de consument niet serieus neemt als er eenmaal verkocht is.
Willem
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |