LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met natuzzi bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
juke
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2012 10:05

Re: ervaring met natuzzi bank

Ongelezen bericht door juke »

wij hebben al van 2001 met tevredenheid een natuzzi bank wij willen trouwens geen ander merk als dit en inderdaad waar je gaat zitten vertonen de zitplekken, dat lossen wij op om telkens op de bank te wisselen van plaats, dan zie je gewoon de vulling weer opveren.
In het begin hadden wij dezelfde problemen, maar doordat de firma Poortvliet een meubelmaker heeft gestuurd was het probleem opgelost.
Meubelboulevard Poortvliet zou ik iedereen aanraden, prima service en hou rekening met de wensen van de klant snelle levering en het voornaamste wat je besteld wordt pas betaald bij aflevering dus geen aanbetalingen.
een aanrader waard. [/color]

stampertje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2012 15:57

Re: ervaring met natuzzi bank

Ongelezen bericht door stampertje1 »

een grote teleurstelling
We hebben een twee zitter gekocht:
De leer-verschillen over grote oppervlaktes was zo enorm groot dat we van gasten de opmerking krijgen of we een B keus cq. afgekeurd modelletje gekocht hebben. (de ene rugleuning spiegelglad en die er tegen aansluit extreem ruw getekend/gestructureerd)
Natuzzi deed niets als maar terugverwijzen dat wondjes in een natuurproduct normaal zijn. Daar ging het helemaal niet over....want dat is voor ons wel ok!
Waardeloos, zonde van het geld!
Het ergste is nog dat je in de showroom van Piet Klercx in Waalwijk te horen kreeg..dat de leer soorten gesorteerd en uitgezocht worden op kwaliteit en tekening...nou dus mooi niet, op hun showroommodellen misschien wel ja...die zien er wel fatsoenlijk uit.
We kregen geen voeten aan de grond met onze klachten..."Italie zegt dat het zo goed is"...ze kwamen nog niet eens kijken van Natuzzi.
Heb beroepsmatig als architect zoiets nog nooit meegemaakt en dat is dan ook meteen de laatste keer!
Dus mensen ben gewaarschuwd of maak bikkelharde afspraken met Italie rechtstreeks want daar wordt het oordeel geveld.!

16again
Berichten: 16397
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: ervaring met natuzzi bank

Ongelezen bericht door 16again »

Je kan overwegen dit aan de geschillencommissie voor te leggen.
Italie zegt dat het zo goed is"...ze kwamen nog niet eens kijken van Natuzzi.
Geschillencommissie stuurt tenminste een deskundige, en die komt niet uit italie

cindy1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 feb 2010 16:22

Re: ervaring met natuzzi bank

Ongelezen bericht door cindy1975 »

Ik heb een natuzzi 2-2 zitsbank en die is inmiddels ruim 15 jaar oud. De bank heeft alleen wat "kringen" hier en daar omdat er inmiddels ook wat drinken gemorst is bijv, maar verder ziet de bank eruit als nieuw.
Geen lichte slijtplekken, geen doorzitplekken, geen scheuren niks. Ook is de bank niet doorgezakt ofzo...is eigenlijk nog zoals ik heb ruim 15 jaar geleden heb gekocht.
Was toen best prijzig maar meer dan waard achteraf.

Ik realiseer me wel dat de kwaliteit van "vroeger" zeer waarschijnlijk nu niet meer is. Dat is met alles zo. Kwaliteit van volgens mij alles produkten of het nu meubels zijn, wasmachines of verwarmingsketels....niks is meer zoals het was.
Ik denk dat je dus beter kunt kijken naar de recente aankoopervaringen, als het gaat om de kwaliteit.

succes

Gesloten