LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met webwinkel iTEK

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ashley.edelenbos

Ervaring met webwinkel iTEK

Ongelezen bericht door ashley.edelenbos »

Hoiii allemaal,

Ik heb een klein vraagje: hebben jullie ervaringen met itek webwinkel?

Ik wil al jaren een mooie tuinmeubel set maar tot op heden geen leuke set kunnen vinden die geen 800 euro kost tot dat ik itek tegen kwam. Alleen na het kijken op sites als trust pilot komen er wel heel veel slechte reviews naar boven. Is deze site dan ook echt zo slecht? Want je hebt helemaal negatieve en positieve.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 sep 2019 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie aangepast ter verduidelijking

berndv

Re: Ervaring met webwinkel iTEK

Ongelezen bericht door berndv »

ashley.edelenbos schreef:
20 sep 2019 14:10
hebben jullie ervaringen met itek webwinkel?
nee, persoonlijk niet, dus op basis van ervaring kan ik er niet over meepraten.
Ik wil al jaren een mooie tuinmeubel set maar tot op heden geen leuke set kunnen vinden die geen 800 euro kost tot dat ik itek tegen kwam.
Op zich wel een duidelijk signaal. U bent al jaren aan het kijken en nooit iets kunnen vinden voor een lager bedrag dan 800 euro, en zij kunnen het schijnbaar wel voor minder. Dat betekent dat dit prijsverschil ergens vandaan moet komen, dat verschil moet ergens door veroorzaakt worden, helemaal omdat u al jaren kijkt en schijnbaar niemand het voor minder kan.
Alleen na het kijken op sites als trust pilot komen er wel heel veel slechte reviews naar boven. Is deze site dan ook echt zo slecht? Want je hebt helemaal negatieve en positieve.
Als ik de reviews zo lees zou ik er niet durven te kopen. Zo lang het goed loopt is er niets aan de hand, dat zijn dan ook overwegend de reviews die er staan, iets besteld en is geleverd. Het wordt pas lastig als er ergens in het hele traject iets mis gaat.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik ken de website niet maar de winkel service in Heerlen is erg vriendelijk.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als je niks verwacht kan er ook niks fout gaan. Alles heeft zijn prijs. Een goedkope tuinset betekend goedkope materialen. Snel roestende onderdelen en een wicker of plastic die ook hoort bij de prijs.
Over de winkel zelf, dit zijn gewoon dozenschuivers. Goedkope partijen opkopen en met zo min mogelijk service verkopen.

Verwacht voor dat geld dus geen (top)kwaliteit en service zal ook lastig zijn. Onderdelen kunnen niet bijbesteld worden, dus bij garantie kom je al in de knel.

Gesloten