Beste lezers,
Wie heeft er ervaringen met Back-up bedden in Gouda/Alkmaar/Woerden.
Wij zijn een bed wezen uitzoeken, dit gebeurd door middel van spierspannigs meting. Je gaat op 17 verschillende matrassen liggen (oa boxspring/latten enz) met censoren op je rug. Daar waar de spierspanning het minste is, zou het juiste bed moeten zijn.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Het blijft namelijk een hele uitdaging om een goed bed te kopen, zeker als je hier van alles positief/negatief leest.
Rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Back-up bed
Re: Ervaringen met Back-up bed
hoi Rob
Ik ben bij back-up bedden in Gouda geweest
Heb de meting gedaan en het bed wat bij mij
zou passen was een boxspring maar ik had zo'n
half jaar daarvoor een behoorlijk dure boxspring gekocht
en problemen mee gehad, ik kon er niet aan wennen o.a.
en uiteindelijk weer moeten verkopen in een krantje
omdat die beddenzaak de boxspring niet meer wilde terugnemen
Uiteindelijk zou de boxspring van hun ook weer prijzig zijn,
ruim 1600 euro voor 1 persoon nu moet ik er wel bij zeggen dat
ik een elektrisch verstelbare onderbodem bij wilde.
Ik moest wel snel beslissen want we gingen naar het volgende jaar
toe en dan kon ze niet garanderen dat de prijzen hetzelfde waren.
Heb voor proefslapen of evt omruilen gevraagd maar dat deden ze daar niet dus als het me evt niet zou bevallen zou ik weer een hoop geld kwijt zijn
Toen ik met deze mevrouw aan het praten was moest ze de telefoon opnemen. Wij konden het gesprek een beetje volgen(misschien onbeleefd) maar ze had een klant aan de telefoon die 3 maanden geleden bij hun een bed had gekocht en die maar niet aan zn bed kon wennen.
Ik heb toen besloten dat ik hier geen bed zou kopen.
Ik ben bij back-up bedden in Gouda geweest
Heb de meting gedaan en het bed wat bij mij
zou passen was een boxspring maar ik had zo'n
half jaar daarvoor een behoorlijk dure boxspring gekocht
en problemen mee gehad, ik kon er niet aan wennen o.a.
en uiteindelijk weer moeten verkopen in een krantje
omdat die beddenzaak de boxspring niet meer wilde terugnemen
Uiteindelijk zou de boxspring van hun ook weer prijzig zijn,
ruim 1600 euro voor 1 persoon nu moet ik er wel bij zeggen dat
ik een elektrisch verstelbare onderbodem bij wilde.
Ik moest wel snel beslissen want we gingen naar het volgende jaar
toe en dan kon ze niet garanderen dat de prijzen hetzelfde waren.
Heb voor proefslapen of evt omruilen gevraagd maar dat deden ze daar niet dus als het me evt niet zou bevallen zou ik weer een hoop geld kwijt zijn
Toen ik met deze mevrouw aan het praten was moest ze de telefoon opnemen. Wij konden het gesprek een beetje volgen(misschien onbeleefd) maar ze had een klant aan de telefoon die 3 maanden geleden bij hun een bed had gekocht en die maar niet aan zn bed kon wennen.
Ik heb toen besloten dat ik hier geen bed zou kopen.
Re: Ervaringen met Back-up bed
Pas op:
Backup bedden is een en dezelfde partij als de 'onafhankelijke' Stichting Voorlichting Slaapcomfort.
SVS, Stichting Voorlichting Slaapcomfort (www.beddenadvies.nl ), geeft dus geen objectief advies! Check de website van de kvk.
Bestuurslid en penningmeester Johannes Gerardus Potharst van Stichting Voorlichting Slaapcomfort is tevens eigenaar van de beddenwinkel J&M Sleepadvisors (Back-up beddenadviescentrum, www.slaapbeter.nl), die gebruik maakt van spierspanningsmetingen bij de keuze van een bed.
Ik vond het al vreemd dat de stichting de consumentenbond tegenspreekt als het gaat om het door hun gepredikte slaapsysteem op basis van spierspanningsmetingen. Spierspanningsmetingen blijken niet te kloppen. Spierspanning verandert voortdurend.
Laat je dus niet foppen door Stichting Voorlichting Slaapcomfort! Dat ze een 'stichting' zijn betekent niet dat ze onafhankelijk zijn!
Backup bedden is een en dezelfde partij als de 'onafhankelijke' Stichting Voorlichting Slaapcomfort.
SVS, Stichting Voorlichting Slaapcomfort (www.beddenadvies.nl ), geeft dus geen objectief advies! Check de website van de kvk.
Bestuurslid en penningmeester Johannes Gerardus Potharst van Stichting Voorlichting Slaapcomfort is tevens eigenaar van de beddenwinkel J&M Sleepadvisors (Back-up beddenadviescentrum, www.slaapbeter.nl), die gebruik maakt van spierspanningsmetingen bij de keuze van een bed.
Ik vond het al vreemd dat de stichting de consumentenbond tegenspreekt als het gaat om het door hun gepredikte slaapsysteem op basis van spierspanningsmetingen. Spierspanningsmetingen blijken niet te kloppen. Spierspanning verandert voortdurend.
Laat je dus niet foppen door Stichting Voorlichting Slaapcomfort! Dat ze een 'stichting' zijn betekent niet dat ze onafhankelijk zijn!
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 20 sep 2005 02:02
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Back-up bed
Ik wil Sahso er op wijzen, dat hij de gedragsregels overtreedt.
Hij/zij doet belastende uitlatingen dat de spierspanningsmetingen niet kloppen en dat de spierspanning voortdurend verandert. Sahso is uitgenodigd om deze uitlating te onderbouwen wat niet is geschied.
In een ander item in het forum over M-Line matrassen heeft hij de zelfde uitlatingen gedaan en ook daar de uitlatingen niet onderbouwd.
In de gedragsregels staat: Belastende uitlatingen dienen te worden onderbouwd
De Stichting Voorlichting Slaapcomfort krijgt al jaren feedback van J&M Sleepadvisors B.V dat de spierspanningsmeting perfect werkt en talloze klanten met klachten konden worden geholpen.
Hij/zij doet belastende uitlatingen dat de spierspanningsmetingen niet kloppen en dat de spierspanning voortdurend verandert. Sahso is uitgenodigd om deze uitlating te onderbouwen wat niet is geschied.
In een ander item in het forum over M-Line matrassen heeft hij de zelfde uitlatingen gedaan en ook daar de uitlatingen niet onderbouwd.
In de gedragsregels staat: Belastende uitlatingen dienen te worden onderbouwd
De Stichting Voorlichting Slaapcomfort krijgt al jaren feedback van J&M Sleepadvisors B.V dat de spierspanningsmeting perfect werkt en talloze klanten met klachten konden worden geholpen.
Re: Ervaringen met Back-up bed
Onze ervaring is zeer, zeer slecht met Back-up bedden uit Gouda.
Wij willen onze negatieve ervaring delen, omdat we totaal niet gehoord worden.
Wij hebben dit bedrijf netjes de kans gegeven om onze klacht op te lossen, maar de eigenaar valt alleen maar terug op zijn meet systeem. Als we ondanks uitgebreid aangeven dat we nog steeds klachten hebben, worden we na 1,5 jaar nog steeds afgewimpeld zonder dat ze naar een oplossing willen zoeken.
Zijn conclusie bleek op een wel heel simpele redenatie gebaseerd: Het kunnen maar 2 dingen zijn. Of het ligt aan het meet systeem of het ligt aan de klant. Het meetsysteem geeft dezelfde waarden, dus het ligt aan de klant.
Dat het ook nog aan het bed kon liggen, moest ik hem op wijzen. En hier heeft hij een wel zeer arrogante houding. Want aan zijn meetsysteem en zijn bedden kan het niet liggen volgens hem. Dat ik nog steeds klachten heb, is een uniek geval volgens hem. Dat mijn vrouw ook nog klachten heeft, is volgens deze man is dan ook puur toeval. Iedereen is verder tevreden, behalve nu ineens 2 mensen. Ja, ja..tuurlijk. Het blijft maar bij ontkenning bij backup bedden.
Deze mensen luisteren totaal niet naar je als klant en zijn alleen maar zelfingenomen.
Mijn vrouw wilde al niet eens meer mee naar deze mensen, ze had het vertrouwen verloren. Zelf vond ik nog steeds dat ze het moesten oplossen. We hadden een kapitaal uitgegeven en ze zijn hun beloftes in het verkoop gesprek niet nagekomen.
Uiteindelijk ben ik met ruzie weggelopen, want er valt op die manier geen gesprek met deze mensen te voeren. 5000 Euro weggegooid geld en ook nog eens slecht slapen! Wees gewaarschuwd.
Wij willen onze negatieve ervaring delen, omdat we totaal niet gehoord worden.
Wij hebben dit bedrijf netjes de kans gegeven om onze klacht op te lossen, maar de eigenaar valt alleen maar terug op zijn meet systeem. Als we ondanks uitgebreid aangeven dat we nog steeds klachten hebben, worden we na 1,5 jaar nog steeds afgewimpeld zonder dat ze naar een oplossing willen zoeken.
Zijn conclusie bleek op een wel heel simpele redenatie gebaseerd: Het kunnen maar 2 dingen zijn. Of het ligt aan het meet systeem of het ligt aan de klant. Het meetsysteem geeft dezelfde waarden, dus het ligt aan de klant.
Dat het ook nog aan het bed kon liggen, moest ik hem op wijzen. En hier heeft hij een wel zeer arrogante houding. Want aan zijn meetsysteem en zijn bedden kan het niet liggen volgens hem. Dat ik nog steeds klachten heb, is een uniek geval volgens hem. Dat mijn vrouw ook nog klachten heeft, is volgens deze man is dan ook puur toeval. Iedereen is verder tevreden, behalve nu ineens 2 mensen. Ja, ja..tuurlijk. Het blijft maar bij ontkenning bij backup bedden.
Deze mensen luisteren totaal niet naar je als klant en zijn alleen maar zelfingenomen.
Mijn vrouw wilde al niet eens meer mee naar deze mensen, ze had het vertrouwen verloren. Zelf vond ik nog steeds dat ze het moesten oplossen. We hadden een kapitaal uitgegeven en ze zijn hun beloftes in het verkoop gesprek niet nagekomen.
Uiteindelijk ben ik met ruzie weggelopen, want er valt op die manier geen gesprek met deze mensen te voeren. 5000 Euro weggegooid geld en ook nog eens slecht slapen! Wees gewaarschuwd.
Re: Ervaringen met Back-up bed
Hallo! Gaan we een topic dat 7 1/2 jaar oud is bumpen?
Moeniegekkerworduh...
Moeniegekkerworduh...
Re: Ervaringen met Back-up bed
Nee hoor, valt wel mee, 2 berichten uit 2006 en de (voor)laatste 2 uit 2013.
Re: Ervaringen met Back-up bed
toch krijgen ze een dikke rode balk in beeld met de stelling dat ze een reaktie gaan plaatsen onder een zeer oud en niet aktief topic. Daarna de vraag of ze aub een nieuw topic willen starten.
Maar goed, ik merk al wat langer hier dat mensen daar gewoon maling aan hebben.
Maar goed, ik merk al wat langer hier dat mensen daar gewoon maling aan hebben.