LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met www.steeldomus.com

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Iris van Schijndel

Ervaringen met www.steeldomus.com

Ongelezen bericht door Iris van Schijndel »

Al jaren is het mijn wens om een paar LC2 stoelen van Le Corbusier aan mijn interieur toe te voegen en nu moet het er maar eens van komen!

Op internet heb ik gezocht naar sites die deze stoelen (reproducties) verkopen. De site www.steeldomus.com maakt op mij een betrouwbare indruk. Daar het echter toch om een behoorlijke investering zou gaan, ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met dit bedrijf.

Naast wat boeken heb ik nog nooit wat via internet gekocht en ik wil er wel zeker van zijn dat ik mijn droomstoelen ook echt ontvang!

Ik zie uit naar mogelijke reacties!

M.v.g,

Iris

giep

Re: Ervaringen met www.steeldomus.com

Ongelezen bericht door giep »

Hallo Iris,

Ik heb zojuist een hele prettige ervaring gehad met Steeldomus. Ik had van tevoren hetzelfde gevoel als jij: als het maar goed komt. Het is meer dan goed gekomen. Ik heb een aantal weken geleden een Thonet salontafel besteld. Daags daarna werd ik vanuit Italie gebeld om de bestelling te bevestigen en nog een aantal zaken door te nemen. Binnen 3 weken kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat de bestelling gereed was en verzonden zou worden. Ongeveer 10 dagen later kreeg ik bericht van het Nederlandse transportbedrijf om een afspraak te meken voor de bezorging. De tafel werd keurig in een doos en een stevig krat geleverd en is helemaal naar mijn zin (niet van echt te onderscheiden :D ) De vervoerder gaf aan dat zij heel veel leveren voor deze firma en dat dat altijd naar ieders tevredenheid is.

Met een gerust hart doen zou ik zeggen!

Succes en groet,
Wietske

cvrhijn

Re: Ervaringen met www.steeldomus.com

Ongelezen bericht door cvrhijn »

Beste Iris,

Wij willen ook bij Steeldomus gaan bestellen. We zijn benieuwd naar jou ervaringen.

Groet,
Cees

Gesloten