LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fatboy
Fatboy
Ik denk er over een Fatboy (mode the original) te kopen. Ik twijfel nog. Daarom zou ik van mensen die al zo'n zitzak hebben aangeschaft graag willen weten of dit een zinvolle koop is. Zit het ding een beetje goed inelkaar? Zijn ze praktisch in gebruik? Is het een duurzaam produkt? Heeft iemand spijt van de aanschaf van een Fatboy (of juist niet)?
Re: Fatboy
Hoi
Wij hebben er een (orginele) gekocht voor onze dochter (13 jaar) en ze gebruikt hem heel vaak.
We hebben geen spijt van deze aankoop en hij is zijn geld dus dubbel en dwars waard.
Een tip kijk even op internet rond naar prijsverschillen er zijn winkels die er bijvoorbeeld een fatboy "poef" kado bij doen. En pas op voor namaak!!!
Wij hebben er een (orginele) gekocht voor onze dochter (13 jaar) en ze gebruikt hem heel vaak.
We hebben geen spijt van deze aankoop en hij is zijn geld dus dubbel en dwars waard.
Een tip kijk even op internet rond naar prijsverschillen er zijn winkels die er bijvoorbeeld een fatboy "poef" kado bij doen. En pas op voor namaak!!!
Oke, bedankt. Heb er inmiddels eentje besteld. Ben benieuwd!Hoi
-
De constructie (hoes) zit prima in elkaar. Alleen de vulling "krimpt" na ongeveer een jaar tot een schamel hoopje. Volgens de firma fatboy.nl zit daar geen garantie op (heb ik niet op hun site kunnen achterhalen). De kosten van de navulling zijn belachelijk hoog, nl voor 100 liter €40.- en 350 liter €70.-. Overigens koop je deze op marktplaats voor een schijntje van het bedrag. Ik ben nog van plan om hier actie op te ondernemen aangezien je voor een investering van 159,00 toch iets meer mag verwachten.
Maar het zit/lig comfort is , mits in nieuwstaat, formidabel.
Maar het zit/lig comfort is , mits in nieuwstaat, formidabel.