LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feelings Collectie - Astra serie
Feelings Collectie - Astra serie
Zijn er mensen die iets weten over de kwaliteit of gewoon in het algemeen over meubelen genaamd 'Feelings Collectie'? (http://www.feelings-collectie.nl/parser.php?cn=22)
Onze voorkeur gaat hierbij uit naar Astra serie (http://www.feelings-collectie.nl/parser ... stra&cn=25)
Onze voorkeur gaat hierbij uit naar Astra serie (http://www.feelings-collectie.nl/parser ... stra&cn=25)
Re: Feelings Collectie - Astra serie
De kwaliteit is erg matig. kopse kanten van de poten barsten.
Maar het is dan ook erg goedkoop.
Vanwaar uw vraag ?
Maar het is dan ook erg goedkoop.
Vanwaar uw vraag ?
Nou wij hebben dus interesse voor de Astra serie... en willen daar vrijwel de hele serie als nieuw meubilair aanschaffen. Zowel het lage tv-kastje, het dressoir, de eettafel, de vitrinekast als het bijzettafeltje.
En dat barsten is dat standaard bij deze serie of dit merk? Ik neem toch aan dat wij niet over een jaar met allemaal gebarsten meubels zitten??
En dat barsten is dat standaard bij deze serie of dit merk? Ik neem toch aan dat wij niet over een jaar met allemaal gebarsten meubels zitten??
De kans op klachten is bij deze serie iets groter dan normaal. Maar gezien het bedrijf (Inhuys) bij het CBW is aangesloten mag u er van uitgaan dat klachten netjes worden opgelost.
En dat er barsten mogelijk zijn bij deze serie.. dat is gebaseerd op ervaringen.. of?
En inderdaad Inhuys is aangesloten bij het CBW, dus dit zou volgens mij de eerste paar jaar geen problemen mogen opleveren qua garantie
En inderdaad Inhuys is aangesloten bij het CBW, dus dit zou volgens mij de eerste paar jaar geen problemen mogen opleveren qua garantie
Vrijwel het hele programma bestaat uit spaanplaat met een laagje houtfineer erover. Op de plaatsen waar u kops hout ziet (bovenkant van de poten) zit een stukje massief hout.
Nu is er een behoorlijke tijd een probleem geweest dat dat stukje hout niet voldoende droog was (hout moet lang drogen om werking tegen te gaan, het blijft overigens altijd werken).
Wat ik heb begrepen is dit probleem nu onder controle. Vandaar mijn opmerking dat de kans op klachten iets groter is. Hier komt u overigens binnen een paar maanden achter.
En ja, ik spreek uit ervaring.
Nu is er een behoorlijke tijd een probleem geweest dat dat stukje hout niet voldoende droog was (hout moet lang drogen om werking tegen te gaan, het blijft overigens altijd werken).
Wat ik heb begrepen is dit probleem nu onder controle. Vandaar mijn opmerking dat de kans op klachten iets groter is. Hier komt u overigens binnen een paar maanden achter.
En ja, ik spreek uit ervaring.
Okee, is duidelijk.
Aangezien we het toch wel een mooie serie meubelen vinden die inderdaad niet al te duur is, maar toch wel wat uitstraalt, gaan we waarschijnlijk toch tot aanschaf over.
Hierbij zullen we ook een leren bank model Cambridge (3 + 1.5 zits) en leren eetstoelen (waarschijnlijk model Adriaan) aanschaffen uit de Feelings Collectie.
Ik hoop dat het gaat bevallen.
Aangezien we het toch wel een mooie serie meubelen vinden die inderdaad niet al te duur is, maar toch wel wat uitstraalt, gaan we waarschijnlijk toch tot aanschaf over.
Hierbij zullen we ook een leren bank model Cambridge (3 + 1.5 zits) en leren eetstoelen (waarschijnlijk model Adriaan) aanschaffen uit de Feelings Collectie.
Ik hoop dat het gaat bevallen.
Met stoelen die Adriaan heten moet je natuurlijk altijd oppassen !
hahaha ja die kunnen rare capriolen uithalen waarschijnlijk