Ik heb een aantal maanden geleden online een bank gekocht. Na drie maanden werd de stof een beetje ruw, vergelijkbaar met klittenband. Daarnaast worden de kussens hobbelig.
Volgens de webwinkel zijn dit normale gebruikerssporen, maar hier ben ik het echt niet mee eens!!
Welke weg zou ik volgens jullie moeten bewandelen, moet ik dit voorleggen aan een geschillencommissie ofzo?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie bank?
Re: Garantie bank?
Is de webwinkel ergens bij aangesloten?
Re: Garantie bank?
Ja er staat in de algemene voorwaarden dat ik geschillen bij de geschillencommissie webshop kan voorleggen.
Dus dat kan ik doen, maar volgens mij is dit niet gratis.
Dus ik ben benieuwd wat jullie van dit probleem vinden, moet ik dit wel of niet bij zo'n commissie voorleggen?
Dus dat kan ik doen, maar volgens mij is dit niet gratis.
Dus ik ben benieuwd wat jullie van dit probleem vinden, moet ik dit wel of niet bij zo'n commissie voorleggen?
Re: Garantie bank?
Dat kan niemand zeggen zonder de klacht te beoordelen.
De kosten zijn in elk geval niet hoog. Wanneer u vanwege de kosten twijfelt zou ik het niet doen. Dan is de klacht niet ernstig genoeg.
De kosten zijn in elk geval niet hoog. Wanneer u vanwege de kosten twijfelt zou ik het niet doen. Dan is de klacht niet ernstig genoeg.