LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen garantie bij Goosens

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ilona-66
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2016 09:59

Geen garantie bij Goosens

Ongelezen bericht door Ilona-66 »

In december 2014 hebben wij bij de firma Goossens in Heerlen een boxspring combinatie gekocht. Het topdekmatras is een splittopper van koudschuim ter waarde van € 399,-. Het merk van de boxpsring is Carres.

Nu na 1,5 jaar zakt het topdek matras helemaal in en veert niet meer terug. Vorige week is de servicedienst van Goossens hier geweest en deze gaf aan dat dit normaal was, we mochten nog blij zijn dat dit nu na een jaar pas gebeurde want normaliter ging een topdekmatras maar 4 tot 5 maanden mee. Op mijn verbazing reageerde hij heel bot. Toen ik hem toch aanspoorde het topdekmatras te vervangen of eventueel tegen bijbetaling een beter topdekmatras te leveren waren zijn woorden: Mevrouw, dat heeft totaal geen zin want als ik dit topdekmartras retouneer naar de fabrikant doen ze er niets mee en bij het volgende topdekmatras hebt u weer na 4 tot 5 maanden hetzelfde probleem.
Er werd nog gecontroleerd of we de matrassen regelmatig omkeerde en dat werd goed bevonden. Natuurlijk draai ik de matrassen iedere week zeker nu ze zo doorzakken.

Graag zou ik meer mensen willen spreken die deze klacht hebben en misschien dat we dan samen hier iets tegen kunnen ondernemen.

stofzuigertje

Re: Geen garantie bij Goosens

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

4 of 5 maanden.....
Lees eens bij IKEA, goedkopere dus eigenlijk zouden die slechter moeten zijn maar daar zit meer garantie op!

Meld dat je op dit forum dit hebt geplaatst en de kans dat zij hun kant toelichten is dan wel zo eerlijk...
of betalen ze gelijk de koopsom terug en sturen je naar mijn geliefde...... Ikea?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Geen garantie bij Goosens

Ongelezen bericht door crazyme »

Een topdek heeft een kern van een paar centimeter schuim, die is inderdaad na en half jaar op. De verklaring van Goossens klopt dus wel.

En dan kun je als Ikea 100 jaar garantie willen geven, maar die geven echt niet om het half jaar een nieuwe.

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Geen garantie bij Goosens

Ongelezen bericht door 16again »

Ilona-66 schreef: we mochten nog blij zijn dat dit nu na een jaar pas gebeurde want normaliter ging een topdekmatras maar 4 tot 5 maanden mee.
4...5 maanden?
Is dat echt de levensduur die je daar normaal van mag verwachten?
Hier gaan ze langer mee:
http://www.allesvooruwboxspring.nl/topperinformatie

Gesloten