LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gekrompen Gordijnen.
Gekrompen Gordijnen.
Mijn overgordijnen (11 maanden oud) zijn 6 cm. gekrompen. Naar de winkel gebeld, afspraak gemaalt met de service-afdeling. Zijn gekomen, hebben alles genoteerd en de volgende ochtend al terug gebeld. En... (complimenten voor de service) ze worden gratis verlengd.
De zaak is: Profita in Aalst.
De zaak is: Profita in Aalst.
Re: Gekrompen Gordijnen.
Hoe kunnen gordijnen krimpen
Door het wassen mischien.sephora30 schreef:Hoe kunnen gordijnen krimpen
Vriendin van me heeft het ook meegemaakt, wilde perse overgordijnen hebben die ze zelf kon uitwassen, die gordijnen zou ze mogen wassen op 40 graden, zo gezegd zo gedaan ook een dikke 5 cm gekrompen, ook haar gordijnen zijn gratis verlengd.
Yep snap ik door het wassen, maar dan kan het ook eigen schuld zijn.
Dus ben benieuwd wat de oorzaak was
Ohja dat kan zomaar want lang niet alle overgordijnen kun je zelf uitwassen.sephora30 schreef:Yep snap ik door het wassen, maar dan kan het ook eigen schuld zijn.
Nou die stoelen nog en alles ziet er weer picobello uit.
Oh jee de stoelen en de gordijnen
Dat huis zag er niet uit
Dat huis zag er niet uit
Gordijnen kunnen een krimp hebben van 1%. Heb ze op 30 graden gewassen wat ook op het etiket stond. Dat ons huis er niet uitziet valt wel mee. Het probleem van de gordijnen wordt opgelost. Nu de stoelen nog.........
Wij zijn niet meer van de jongste en hebben nog nooit iets dergelijks meegemaakt.
Wij zijn niet meer van de jongste en hebben nog nooit iets dergelijks meegemaakt.
Slechte kwaliteit dus
Nee zo kan je het niet zien. Meestal wassen ze de stof eerst in de fabriek zodat de krimp er uit is.
-
Ja dat kan.
Meestal bevatten deze gordijnen katoen en deze kunnen wel tot 10% krimpen.
Maar wel netjes dat ze kosteloos worden verlengd..
Groet J.
Meestal bevatten deze gordijnen katoen en deze kunnen wel tot 10% krimpen.
Maar wel netjes dat ze kosteloos worden verlengd..
Groet J.