In 2000 kochten wij twee elektrisch verstelbare lattenbodems met onderstel bij Beter Bed.
Prima producten, geen problemen ermee.
Totdat wij een maand of zes geleden waterschade hadden opgelopen tijdens onze vakantie.
De afstandsbediening van een van de lattenbodems lag toen op de vloer en maakte gedurende twee weken kortsluiting.
Drie weken geleden contact opgenomen met de fabrikant die ons terecht doorverwees naar Beter Bed.
Op mijn vraag of zo’n afstandsbediening nog leverbaar is, werd dat positief opgepakt met de mededeling dat dit eigenlijk buiten de garantie viel.
Ons telefoonnummer achtergelaten, en vorige week werden door Beter Bed gebeld of er al actie was ondernomen op ons verzoek.
Er was alleen een telefoonnummer van ons bekend bij Beter Bed, en wanneer wij ons adres wilden achterlaten, zou er een afstandsbediening worden opgestuurd!
Er was namelijk nog een exemplaar in het magazijn aanwezig.
Vandaag ontvingen kosteloos wij de passende afstandsbediening.
Wat een mooi klantvriendelijk gebaar...vooral het nabellen is vandaag de dag iets uitzonderlijks.
Dit onthoud je als klant, geweldig!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |