Nu echter de tafel 2 maanden in onze keuken staat (en deze tot op heden 2 keer gebruikt is om te eten!, meestal eten we met zijn tweeen aan de bar of de bank) viel me vandaag ineens op dat het blad is doorgezakt. De laatste week heb ik wel aan de tafel gestudeerd maar meer dan 3 kilo gewicht aan boeken heeft er niet op gelegen. In het midden hangt het blad inmiddels al 1,5cm lager dan de zijkant. Dit valt zichtbaar op en is duidelijk aan te tonen met een waterpas! Dit was zeker niet het geval toen ik de tafel kocht. Ook niet toen de tafel werd bezorgt maar toen waren de poten ook gedcemonteerd en heeft het blad waarschijnlijk een hele poos plat gelegen.
De nieuwprijs van de tafel was zonder korting was rond de 1000 euro. Wij hebben de tafel (met wat kleine beschadigingen aande poten) ongeveer 480 euro voor betaald. Dit mag tot niet gebeuren van een tafel voor die prijs? Ik heb gegoogled en een verklaring kan zijn dat het een fabricage fout betreft (de planken niet goed gelijmd of gelegd oid). Iemand ook ervaring hiermee en/of een advies?
link naar de tafel ( Goossens Vision - Eettafel ) :https://www.bol.com/nl/p/goossens-visio ... 022872301/.