LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
M32
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2016 14:31

Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Ongelezen bericht door M32 »

Ik heb onlangs een 8-tal stoelen gekocht via Goossens Wonen en heb deze onlangs afgeleverd gekregen. Bij de levering heeft de vervoerder de stoelen uitgepakt en heb ik direct al gezien dat er op 3 van de 8 stoelen witte stippen zaten op bruin imitatie leren stoelen. Dit is niet hoe het zou moeten zijn, gaf ook de vervoerder aan. Deze heeft geprobeerd de stoelen schoon te maken maar kreeg dit niet voor elkaar.

Na op bezoek te gaan bij de winkel van Goossens in Waalwijk werd ik in gelijk gesteld nadat ik foto's liet zien, echter ze konden niets voor me doen. Ik moest klantenservice maar bellen. Deze gaven me niet het gevoel het serieus te nemen en gaven aan pas na meerdere weken iemand langs te sturen om het te repareren. Ondertussen heb ik gezien dat een van de stoelen zelfs al een keer gerepareerd lijkt te zijn geweest en kun je aan de achterzijde zien. Ik vind het bizar dat Goossens nieuwe stoelen aflevert en bij defect ze niet direct omruilt. Ik koop toch geen gerepareerde stoelen maar goede stoelen? Vrienden die langskomen geven hetzelfde aan en lijkt me belachelijke reclame, ik ben verbaast dat ik dit niet eerder gehoord heb van iemand.

Lang verhaal kort, opnieuw via de mail een klacht ingestuurd naar Goossens en week later nog steeds geen reactie gehad. Mijn advies, niet iets kopen bij Goossens. Aantal stoelen zijn goed, maar als het mis gaat is het een drama om ook maar iemand te kunnen spreken over je klacht en wordt er niets opgelost. Men neemt het simpelweg niet serieus. Ik had nog een bestelling staan voor de winkel en ben nu aan het bekijken hoe ik deze alsnog met ongedaan kan maken. Ik heb voor de stoelen al betaald en de andere bestelling een aanbetaling gedaan.

Nooit meer shoppen bij Goossens voor ons.... Iemand tips hoe de koop ongedaan te maken?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Ongelezen bericht door crazyme »

Goossens heeft deze service waarschijnlijk uitbesteed aan een professionele servicedienst. Dat duurt soms even. De klacht wordt gewoon behandeld en je bent dan ook wel erg voorbarig met dit bericht.

Is het echt zo onmogelijk om Goossens eerst de kans te geven om het probleem op te lossen ???

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Ongelezen bericht door 16again »

Wettelijk gezien is er geen basis om andere overeenkomst nu te annuleren.

@crazyme: behoort een "professionele" servicedienst dan ook niet professioneler te communiceren?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:Wettelijk gezien is er geen basis om andere overeenkomst nu te annuleren.

@crazyme: behoort een "professionele" servicedienst dan ook niet professioneler te communiceren?
Uiteraard.

Soms komt een boodschap niet helemaal goed over wanneer aan de andere kant van de lijn stoom uit de oren komt.
En gezien het geblaas van van TS zou dat maar zo het geval kunnen zijn.

madelange
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2008 22:42

Re: Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama

Ongelezen bericht door madelange »

Koop niet bij deze boeven! Ook slechte ervaringen. Winkelpersoneel is prima maar service is onder de maat. Op fora en facebook vragen ze altijd meteen naar je ordernummer dan kunnen ze even opzoeken waarom ze ook al weer niets voor je gaan doen. Ultieme service is bij Goossens dat je de koop mag ontbinden dus wellicht helpt jou dat. Ik kom er niet meer binnen!

Gesloten