Via deze weg wil ik graag iedereen waarschuwen die via Groupon de schoenenkast van The Investement Company wilt kopen.
Wat is het probleem? Het begon met dat het pakket niet compleet was. Na 4 weken en veel gemail heb ik uiteindelijk de ontbrekende delen mogen ontvangen. Eindelijk compleet begon het in elkaar zetten van de 130 euro kostende schoenenkast.
Het blijkt dat deze kast direct uit het verre Oosten wordt geïmporteerd en alle Europese kwaliteitslabels ontbreekt. Uiteindelijk bij het in elkaar zetten van de onderste kast bekroop mij het gevoel dat de bevestiging van de scharnieren van de deuren wel erg slapjes in elkaar zat. Het is een plastic dop die in een plastic dop moet worden geschroefd met een klein schroefje. Dat houdt de gehele spiegeldeur op zijn plaats. Mijn gevoel werd waarheid toen ik de deur opende en de spiegellade uit de kast viel en op de grond kapot brak. Daarna vielen de andere twee laden er ook uit. Het bovenste deel was iets steviger, maar alles past gewoon niet goed in elkaar, zoals je bijvoorbeeld van IKEA gewent bent.
Natuurlijk kan ik mij op mijn rechten gaan beroepen als consument, maar de ervaring van de missende onderdelen heeft mij hier van weerhouden. Ik heb ondertussen gewoon geaccepteerd dat ik gewoon stom ben geweest en een slecht product heb gekocht en wil deze situatie zo snel mogelijk achter mij laten. Daarom heb mijn verlies genomen en de kast netjes naar de vaalt gebracht.
Nu zie ik echter dat het bedrijf opnieuw de kast aanbiedt op Groupon. En voel ik mij genoodzaakt om toch ergens iemand van mijn ervaring te vertellen zodat wellicht anderen dezelfde fout als ik niet maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon schoenenkast
Groupon schoenenkast
Laatst gewijzigd door Radar op 22 feb 2015 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
-
Re: Groupon schoenenkast
Nou bedankt! Als ik al een schoenenkastje zou willen(?) kijk ik bij de kringloop wel voor een handig kastje dat daartoe kan dienen voor 5 euri en het in een leuk kleurtje schilderen.
Sneue dure les voor u!
Sneue dure les voor u!
Dus u heeft ook nog eens het volle pond moeten betalen i.p.v. de aanbieding? Zondegeld, maar ja. Ik heb zelf de meest linkse schoenenkast ooit eens (tig jaar geleden) bij de onvolprezen Wehkamp gekocht, toen er nog geen internet was. Voor die prijs destijds koop je nu inderdaad in een kringloop winkel zo'n ding. Staat ie alvast in elkaar, alleen moet je dan voor vervoer zorgen.
Alle dagacties etc, zoals op marktplaats. Begin er niet aan.
Google eens op dezelfde producten. U zult meerdere producten goedkoper aantreffen.
Dit geldt bv ook voor dagacties van BVA auctions.
Het is niets meer of minder dan het in de maling nemen van de consument.
groet
Dennis
Google eens op dezelfde producten. U zult meerdere producten goedkoper aantreffen.
Dit geldt bv ook voor dagacties van BVA auctions.
Het is niets meer of minder dan het in de maling nemen van de consument.
groet
Dennis
Lariekoek. Een paar keer iets via zo'n site besteld en keurig ontvangen. Uw posting is gebakken lucht...
Nee, simpel na te gaan hoeveel klachten er over dit soort deals-sites zijn en hoezeer de prijzen na enig zoeken gewoon via meerdere "normale" kanalen haalbaar zijn. Doe daar nog eens de niet-bestaande service bij...dhc schreef:Lariekoek. Een paar keer iets via zo'n site besteld en keurig ontvangen. Uw posting is gebakken lucht...
Dat jij een paar keer geluk hebt gehad wil nog niet zeggen dat je daarmee andermans post als "gebakken lucht" kan wegzetten.
Er zitten inderdaad helaas heel vaak slechte aanbiedingen bij, waarbij producten van Action kwaliteit worden aangeboden alsof de marktwaarde een v&d prijs is. Af en toe zitten er wel leuke aanbiedingen tussen, maar omdat er zoveel troep tussen zit, zou ik er niet meer bestellen.