In 2013 kocht ik een stevige Heaven matras bij Leenbakker. Garantie 10 jaar terwijl de matras al na 2 jaar door gaat liggen met lage rugpijn als gevolg (matras van 160 cm breed en iedere week van kant wisselen.) Ik besloot niet moeilijk te doen en opnieuw een Heaven matras aan te schaffen bij Leenbakker. Op vriendelijk verzoek een korting bedongen van maar liefst 15%! €350 betaalde ik voor deze matras, jammer dat afgelopen zondag dezelfde matras plotseling maar €316 was. Maar goed, niet zeuren!
Helaas is de stevige matras van jaren terug een slappe matras geworden! 2x geleverd maar geen oude 29 kg Heaven, maar een nieuwe 22 kg variant die je zo dubbel vouwt. Vandaag (24 februari 2017) bezocht ik de winkel van Leenbakker met mijn klacht. Eerste opmerking van een verkoper was of ik misschien de huisarts had bezocht met mijn rugklachten? Op mijn verzoek de koopovereenkomst te ontbinden is de klacht nu bij het hoofdkantoor van Leenbakker neergelegd. De verwachting is dat ik binnen 2 weken een reactie krijg. Wat nu, bestaan er eigenlijk nog wel stevige matrassen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heaven-matrassen van Leen Bakker
Re: Heaven-matrassen van Leen Bakker
Ik zou een stevige sg40/44 kopen of een bonell binnenvering (mits geen verstelbare bodem) wanneer je hard wilt slapen.
Altijd goed gaan proefliggen (jas uit, dunne kleding, niet wanneer je vermoeid bent)
Vaak denken mensen dat een harde matras het beste is, maar je zoekt een matras met een goede ondersteuning.
Wil je goed advies: ga naar een speciaalzaak en laat leenbakker of ikea links liggen.
Matrassen zijn daar echt niet duurder wanneer je jouw budget aangeeft.
Altijd goed gaan proefliggen (jas uit, dunne kleding, niet wanneer je vermoeid bent)
Vaak denken mensen dat een harde matras het beste is, maar je zoekt een matras met een goede ondersteuning.
Wil je goed advies: ga naar een speciaalzaak en laat leenbakker of ikea links liggen.
Matrassen zijn daar echt niet duurder wanneer je jouw budget aangeeft.
sg 22 polyaether is geschikt voor een kinderledikantje , sg 29 voor een tiener ledikant . Wat crazyme aanraad is goed zou alleen voor een medium gaan. OP de harde lig je op een plank .
Na een paar telefoontjes van mij heeft Leenbakker de klacht netjes en naar tevredenheid opgelost.