LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] heb een bank gekocht bij mores wonen in zaandijk
-
heb een bank gekocht bij mores wonen in zaandijk
ik heb een zand kleurege bank gekocht bij mores wonen in zaandijk de bank is nu bijna 2 jaar oud en het leer begint al te breken en er komen gaatjes in heb hun gebelt en dan zeggen ze u heeft 6 maanden garantie op het zit gedeeelte ik heb er ook een bed vandaan daar begint het matas al te verzakken ik koop daar nooit meer mijn meubels
Re: heb een bank gekocht bij mores wonen in zaandijk
Morres Zaandam is bij CBW aangesloten.
Dat je maar 6 maanden garantie hebt is niet waar:
Volgens CBW voorwaarden heb je 3 jaar aflopende garantie (na anderhalf jaar moet je zelf 33% van de kosten vergoeden).
Dit geldt zelfs als de bon dingen vermeld als "6 maanden garantie" , of "geen garantie op afgeprijsd product."
Tevens heb je gewoon recht op een deugdelijk product.
Morres kan alleen onder garantie aanspraak uitkomen als je het product niet goed behandelt hebt.
Dat je maar 6 maanden garantie hebt is niet waar:
Volgens CBW voorwaarden heb je 3 jaar aflopende garantie (na anderhalf jaar moet je zelf 33% van de kosten vergoeden).
Dit geldt zelfs als de bon dingen vermeld als "6 maanden garantie" , of "geen garantie op afgeprijsd product."
Tevens heb je gewoon recht op een deugdelijk product.
Morres kan alleen onder garantie aanspraak uitkomen als je het product niet goed behandelt hebt.