Vanmorgen zat ik tv te kijken op m'n vrije maandag en ik zie de reclame van Hema en zie ik dat er korting is op de velours gordijnen.. Laat het nou net zo zijn dat ik voor mijn nieuwe woning op 22 februari velours gordijnen heb besteld! ( totaal zo'n 20 meter )
Dus ik zojuist gebeld naar de Hema en ze zeggen dat ik gewoon pech heb.. Ze wisten niet dat er zo'n actie zou komen ( volgens mij gel*l want 2 jaar geleden heb ik ook gordijnen besteld bij de HEMA en toen werd ik op een actie gewezen die er over 2 weken zou zijn.. toen heb ik dus 2 weken gewacht. ) Ze zeggen dus dat ze niks eraan kunnen doen
Klopt dit wel? Wie kan mij helpen???
Groetjes Diana
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HEMA StapelGoed Actie Velours gordijnen
Re: HEMA StapelGoed Actie Velours gordijnen
dat is balen zeg, kun je de gordijnen niet annuleren, en ze dan opnieuw bestellen?
hmm ja dat zou wel kunnen alleen moest een aanbetaling doen en die ben ik dus kwijt als ik zeg dat ik ze niet meer wil dus dat is geen optie..
Ja inderdaad, pech gehad. Zo werkt het nu eenmaal met acties: soms zijn er aanbiedingen en soms niet, simpel zat.
er van uitgaande dat degene die jouw hielp op de hoogte was, had deze het kunnen melden en dat was heel klantvriendelijk geweest, maar een bedrijf is dat natuurlijk niet verplicht.
Waar zou wat jou betreft dan de grens liggen, 2 weken, 2 maanden, 2 dagen........
er van uitgaande dat degene die jouw hielp op de hoogte was, had deze het kunnen melden en dat was heel klantvriendelijk geweest, maar een bedrijf is dat natuurlijk niet verplicht.
Waar zou wat jou betreft dan de grens liggen, 2 weken, 2 maanden, 2 dagen........
Ik d8 een keer gehoord te hebben over dat bedrijven verplicht zijn de consument terug te betalen als een product binnen 2 weken goedkoper word..... niet dus?
Ik heb toevallig met ikea ook zoiets meegemaakt. Ik had een vaatwasser gekocht en die was binnen 14 dagen met een actie 100 euro goedkoper geworden toen ben ik met de bon terug gegaan en heb ik 100 euro terug gekregen. erg netjes van ikea. er werd mij ook gezegt dat de atikelen van ikea binnen 90 dagen geruild kunnen worden.
?? van die verplichting heb ik nog nooit gehoord. Zou het ook wel raar vinden, want dan kunnen bedrijven toch nooit een actie doen?
Wel erg netjes van IKEA trouwens!
Wel erg netjes van IKEA trouwens!