LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Henders & Hazel
Henders & Hazel
Op 25 -8-2015 heb ik een salontafel bestel bij Henders & Hazel (Jeha), hij kwam op 5 december bij thuis wat bleek hij was beschadigd dus heb ik het teruggestuurd
Naar een E-mail van hun dat het gewoon gebruikssporen(Dat was het niet) waren hadden ze mij een keuzen geven of bij hun de showroommodel wilt omruilen
Dus daar ben ik geweest en die was al beschadigt , dus daar ging ik niet akkoord mee dus hebben ze me bevestigt dat ze een nieuwe zouden bestellen,
maar wat bleek op 22-4-2016 ik kreeg een showroommodel die ik nog afkeurde
ik voel me zo bedonderd
Als zij zo met klanten omgaan houden zij niks meer over
Naar een E-mail van hun dat het gewoon gebruikssporen(Dat was het niet) waren hadden ze mij een keuzen geven of bij hun de showroommodel wilt omruilen
Dus daar ben ik geweest en die was al beschadigt , dus daar ging ik niet akkoord mee dus hebben ze me bevestigt dat ze een nieuwe zouden bestellen,
maar wat bleek op 22-4-2016 ik kreeg een showroommodel die ik nog afkeurde
ik voel me zo bedonderd
Als zij zo met klanten omgaan houden zij niks meer over
Laatst gewijzigd door olaf42 op 28 apr 2016 05:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Henders & Hazel
Om welke salontafel gaat het en hoe lang stond deze bij u thuis voordat u de klacht meldde ?
Re: Henders & Hazel
Als je niet teveel aanbetaalde en pas na controle thuis en dus na uitpakken de rest voldoet moeten ze wel goede schadevrije meubels afleveren.
Als ze teveel (50%) of vooraf voor leveren/uitpakken eisen gewoon weigeren en elders kopen.
Pas na schadevrij product de rest betalen.
Als ze teveel (50%) of vooraf voor leveren/uitpakken eisen gewoon weigeren en elders kopen.
Pas na schadevrij product de rest betalen.
Re: Henders & Hazel
Waar lees jij iets over een aanbetaling ?stofzuigertje schreef:Als je niet teveel aanbetaalde en pas na controle thuis en dus na uitpakken de rest voldoet moeten ze wel goede schadevrije meubels afleveren.
Als ze teveel (50%) of vooraf voor leveren/uitpakken eisen gewoon weigeren en elders kopen.
Pas na schadevrij product de rest betalen.
Re: Henders & Hazel
Nergens iets over aanbetaling of volledige...
Maar als een firma nog geld moet krijgen lopen ze altijd harder.
Helaas ervaring mee dus daarom mijn advies.
99% zeker dat bij aflevering alles betaald is dus geen financieel belang voor snelle afhandeling.
Maar als een firma nog geld moet krijgen lopen ze altijd harder.
Helaas ervaring mee dus daarom mijn advies.
99% zeker dat bij aflevering alles betaald is dus geen financieel belang voor snelle afhandeling.
Re: Henders & Hazel
Binnen een week heb ik de klacht gemeld via e-mail en daar naar de verkoper toe geweest .en het merk was (Cape god)
maar ze nemen mij klacht niet serieus (Klanten zijn dom) Proberen schuldgevoelens in te praten .en had je maar meer in moeten verdiepen ook al had ik bewijs van dat de tafel weer niet goed was.
Ben er nu klaar mee .en een ding kan kan je wel zeggen .
ik kom er nooit meer Bij Henders & Hazel
maar ze nemen mij klacht niet serieus (Klanten zijn dom) Proberen schuldgevoelens in te praten .en had je maar meer in moeten verdiepen ook al had ik bewijs van dat de tafel weer niet goed was.
Ben er nu klaar mee .en een ding kan kan je wel zeggen .
ik kom er nooit meer Bij Henders & Hazel
Re: Henders & Hazel
Die "beschadigingen" zaten dus ook in het showmodel. En waarschijnlijk zitten ze in alle modellen omdat ze er in horen. Een eigenschap en geen defect. Misschien heeft u bij de aankoop niet goed opgelet.
Re: Henders & Hazel
Daarnaast is Henders&Hazel een merk en hebben ze geen winkels. Dus je klacht gaat over een bepaalde winkel die het merk Henders&Hazel verkoopt.
Elke winkel heeft zijn eigen service niveau. Daar kan H&H ook niet veel aan doen.
Elke winkel heeft zijn eigen service niveau. Daar kan H&H ook niet veel aan doen.
Re: Henders & Hazel
Bedankt het is me nu duidelijk geworden ,volgende keer ga beter in verdiepen als ik meubels koop.
En ik wist niet dat Henders & Hazel een merk was maar goed ook daar ga ik in de toekomst beter opletten.
ben nu al een stuk wijzer op geworden
En ik wist niet dat Henders & Hazel een merk was maar goed ook daar ga ik in de toekomst beter opletten.
ben nu al een stuk wijzer op geworden
Re: Henders & Hazel
Ik denk dat je niet goed hebt geluisterd.
Henders en hazel heeft geen eigen winkels.
Als je een armstoel koopt, krijg je een armstoel. Armstoelen zijn ook als armstoel geprijsd.
Betalen voor beslag is onzin.
Betalen voor de montage zou wel kunnen. Dan is de stoel geprijsd exclusief montage. Dan kun je dus zelf kiezen of je bespaart door zelf te monteren of niet.
Rare klant
Henders en hazel heeft geen eigen winkels.
Als je een armstoel koopt, krijg je een armstoel. Armstoelen zijn ook als armstoel geprijsd.
Betalen voor beslag is onzin.
Betalen voor de montage zou wel kunnen. Dan is de stoel geprijsd exclusief montage. Dan kun je dus zelf kiezen of je bespaart door zelf te monteren of niet.
Rare klant
Re: Henders & Hazel
Je kunt die stoelen zelf "op maat" maken. Je begint met een basisprijs en dan kies je opties. Armleggers, handgreep, stof, poot. Zoals gezegd hoef je niets zelf in elkaar te zetten wanneer je dat niet wil. Dus wat is nu jouw probleem?
Mbt de website zou ik niet weten hoe dat zit. Waarschijnlijk omdat de site van het merk is en er altijd geleverd word door de zelfstandige filialen. Juridisch moeilijk, maar bestel gewoon in de winkel waar je de stoel hebt gezien ? Of in een andere winkel ?
Mbt de website zou ik niet weten hoe dat zit. Waarschijnlijk omdat de site van het merk is en er altijd geleverd word door de zelfstandige filialen. Juridisch moeilijk, maar bestel gewoon in de winkel waar je de stoel hebt gezien ? Of in een andere winkel ?