LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Henders & Hazel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
brsnbaarsen8

Henders & Hazel

Ongelezen bericht door brsnbaarsen8 »

Hi,

Wie weet hoeveel korting je kunt krijgen op de collecties van Henders en Hazel?

bedankt!

sjoegel

Re: Henders & Hazel

Ongelezen bericht door sjoegel »

10 tot 20% . Gewoon bij veel dealers een prijs opvragen. Het helpt als je zegt het zelf op te willen halen zodat ze weinig werk aan je hebben. " De geen gezeur prijs"
Als ze alleen maar dozen hoeven te schuiven hebben ze misschien wel genoeg aan nog minder marge.

cottens

Re: Henders & Hazel

Ongelezen bericht door cottens »

Ik heb onlangs zelf ook een bank gekocht van H&H.Ik had deze bank gezien op Marktplaats en kwam zo bij deze winkel terecht.De bank zou kosten €1375 in de uitvoering die ik wilde hebben.Ik was erg lang op zoek geweest naar de juiste bank doordat ik qua maat en model,wat ik in gedachten had niet zoveel keus had.Toen ik over de prijs begon,het bekende verhaal zeg maar,was er helemaal niets mogelijk.
Een beetje goede verkoper had best wel kunnen inschatten dat ik deze bank gewoon ging kopen.Dus ik zou denken,doe er een paar kussens bij en we zijn klaar.Maar nee,er was niks mogelijk.Dan wordt het een soort strijd en gun je de verkoper ook niks meer,dus weer naar huis.
Thuis aangekomen even druk aan het googlen en en ja hoor weer de bank gevonden( het nadeel is dat het wél een H&H bank is,maar die niet op hun site staat).De gevonden winkel gaf tijdelijk 15% van de aanschafwaarde terug in de vorm van een accesoirebon én de bank bleek ook nog eens €95 goedkoper.Al met al was de deal snel gesloten en de bank komt hopenlijk over een week of drie.
Al met al heb ik voor mijzelf dus een redelijk leuke korting.De bon die ik krijg komt mij wel van pas,en voor de winkelier is dit ook wel gunstig.De marge op accesoires is namelijk gigantisch.Ik blij de winkelier blij :D

Gesloten