Na aankoop was onze hoekbank al na drie weken een grote kuil, waar het meest gezeten wordt.
Na brief met onze klachten, moeten we nu hele bank ter beoordeling terugbrengen naar de zaak. Zijn we nu geheel afhankelijk van hun beoordeling.
Het kan nooit goed zijn, en als nu al een deel ingedeukt is, volgt natuurlijk over een poosje ook een ander stuk.
Hoe zijn onze rechten, hoe lost men zoiets op?
Gewoon alles daar achterlaten, dat ze het maar uitzoeken, of hun beoordeling voor 100% moeten aannemen, en niets kunnen?
Graag uw tips
x
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoekbank seats en sofas
Re: hoekbank seats en sofas
Heeft U lang genoeg het show model getest of zeg je na 1 minuut, deze zit prima en kijk je niet achterom?
Als je keuze gemaakt heb rustig blijven zitten en kijken of de kussens goed terug veren en de bank strak blijft want bij sommige horen er juist levendige kreukels in te komen, en vooraf hier zoeken en je weet hoe bekend deze firma hier is....
En dat is zelden een complimentje....
Als je keuze gemaakt heb rustig blijven zitten en kijken of de kussens goed terug veren en de bank strak blijft want bij sommige horen er juist levendige kreukels in te komen, en vooraf hier zoeken en je weet hoe bekend deze firma hier is....
En dat is zelden een complimentje....
Re: hoekbank seats en sofas
Als U zich wat meer verdiept had in het kopen van een bank en de reputatie van S&S was U dit niet overkomen. Seats en Sofas lost 80% van haar klachten op door hun vorwaarde dat je de bank naar Maassluis moet brengen ter beoordeling. (' nee mevrouwtje de hele hoekbank, niet alleen het kussen") Dat doet bijna niemand en mensen accepteren de ingezakte bank maar.
Je staat niet sterk. Ik zou me als je niet met de bank naar maassluis wilt me er maar bij neerleggen.
Je kunt ook een losse bankhersteller inhuren. kost je 122 euro ex BTW. Kleine Leiden heeft een afdeling met meubelherstellers. Ze werken ook voor grote fabrikanten.
Je staat niet sterk. Ik zou me als je niet met de bank naar maassluis wilt me er maar bij neerleggen.
Je kunt ook een losse bankhersteller inhuren. kost je 122 euro ex BTW. Kleine Leiden heeft een afdeling met meubelherstellers. Ze werken ook voor grote fabrikanten.
Re: hoekbank seats en sofas
Offtopic...Bedankt voor de tip over Kleine Leiden, heb ze even gegoogeld en ga een afspraak maken voor mijn Leren LeoLux-bank. Al 12 jaar oud maar de basis is nog heel goed alleen de leren zitkussens beginnen te slijten en moeten worden opgevuld. Nogmaals.Thanks.sjoegel schreef:Kleine Leiden heeft een afdeling met meubelherstellers. Ze werken ook voor grote fabrikanten.
Over de banken van seats en sofas gesproken, 1 van mijn(volwassen) kinderen had weinig te besteden en kocht een hoekbank bij S&S, ook deze ging vreemd zitten en geweldig kraken.Als je er dan onder kijkt weet je niet wat je ziet,waaibomenhout in allerlei stukjes bij elkaar gehouden door metalen strippen.En dan zie je ook waarom ze zo goedkoop zijn, het is troep!
Re: hoekbank seats en sofas
Beste allemaal,
We hebben ruime tijd op de bank gezeten en zijn er ook op terug gekomen.
Dus geen overhaaste aankoop. Ik ben ervan overtuigd dat de bank in de zaak beter kwaliteit schuim/vulling heeft dan die thuis.
Toen we zijn gaan klagen over onze bank, hebben we wederom de bank in de winkel goed bekeken, en deze was duidelijk steviger dan die van ons.
Dus eigenlijk zouden we een punt moeten hebben, en moeten kunnen verwachten dat ze een oplossing voor ons zoeken.
Ben benieuwd, maar ik vindt het jammer als wordt gezegd, dat we beter moesten weten.
Voortaan bij ELKE aankoop die je doet, eerst op internet gaan zoeken naar problemen??? Dan zal je wsl altijd wel iets tegen komen.
annejan
We hebben ruime tijd op de bank gezeten en zijn er ook op terug gekomen.
Dus geen overhaaste aankoop. Ik ben ervan overtuigd dat de bank in de zaak beter kwaliteit schuim/vulling heeft dan die thuis.
Toen we zijn gaan klagen over onze bank, hebben we wederom de bank in de winkel goed bekeken, en deze was duidelijk steviger dan die van ons.
Dus eigenlijk zouden we een punt moeten hebben, en moeten kunnen verwachten dat ze een oplossing voor ons zoeken.
Ben benieuwd, maar ik vindt het jammer als wordt gezegd, dat we beter moesten weten.
Voortaan bij ELKE aankoop die je doet, eerst op internet gaan zoeken naar problemen??? Dan zal je wsl altijd wel iets tegen komen.
annejan
Re: hoekbank seats en sofas
Ik zou het best voor mogelijk houden dat de bank waar je op hebt proef gezeten aan de binnenzijde+vulling van een veel betere kwaliteit is dan degene die je thuis hebt staan.annejan schreef: Ben benieuwd, maar ik vindt het jammer als wordt gezegd, dat we beter moesten weten.
Voortaan bij ELKE aankoop die je doet, eerst op internet gaan zoeken naar problemen??? Dan zal je wsl altijd wel iets tegen komen.
annejan
En helaas ja, het is echt het beste om voor elke grote aankoop eerst eens het internet af te speuren naar reacties over een bedrijf.In dit geval had je jezelf wellicht nog eens achter de oren gekrabd want over S&S staat heel veel negatieve stukjes verspreid over meerdere forums.Als een bedrijf goede service geeft een een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft zul je er weinig of niets over vinden op het internet, hooguit wat goede recensies. En elk bedrijf hoe goed ook kan wel eens in de fout gaan maar slechte bedrijven komen vanzelf bovendrijven.
Hoop dat het naar je tevredenheid word opgelost.
Re: hoekbank seats en sofas
De beste oplossing voor dit probleem is het volgende......
2de kerstdag in de auto stappen en bij de balie van het betreffende filiaal van S&S je beklacht doen. Mocht hier niet naar gelieve op gereageerd worden door de medewerkers dan gewoon iets harder gaan praten en de problemen en onkunde van S&S blijven benoemen. Mijn ervaring leert dat ze op deze dag liever geen boze (ontevreden) klanten in de winkel willen omdat dit de verkoop niet echt goed doet.
2de kerstdag in de auto stappen en bij de balie van het betreffende filiaal van S&S je beklacht doen. Mocht hier niet naar gelieve op gereageerd worden door de medewerkers dan gewoon iets harder gaan praten en de problemen en onkunde van S&S blijven benoemen. Mijn ervaring leert dat ze op deze dag liever geen boze (ontevreden) klanten in de winkel willen omdat dit de verkoop niet echt goed doet.