LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoektafel Goosens
hoektafel Goosens
wat kan ik het beste doen ?? Ik heb de laatste zaterdag van week 5 een hoektafel gekocht bij Goosens wonen. Deze hoektafel was uit voorraad leverbaar, en men zou proberen om deze met de winkellevering van week 6 te leveren, maar kon niets beloven, maar dan zou het zeker week 7 worden. Oke, dat is acceptabel, en we zijn er ook mee akkoord gegaan. Niets gehoord, dus even een belletje, nee volgens het ordernummer van de bestelling wordt het week 13 !! terwijl op mijn papieren week 6 evt. week 7 staat. Ik heb voor deze hoektafel van 0.70/0.70 cm. 199,00 op papier staan, wat schetst mijn verbazing, na even gekeken te hebben op de site van Goosens, deze tafel staat daar voor de prijs van 149,00 euro. ik moet wel zeggen dat er "vanaf"voor staat. Moet ik met die 199,00 euro akkoort gaan ? of kan ik er vanuit gaan dat het (vanaf) bedrag 149,00 euro is. Ik heb wel getekend, en 50,00 alvast aanbetaald.
-
Re: hoektafel Goosens
Die "vanaf-prijs" geldt voor de goedkoopste materiaal uitvoering.
Onder aan de blz. staat dat ook vermeld !
De levertijd zou ik zeker even over bellen. Misschien een voorraadverschil of een misverstand tussen de verkoper/orderafdeling.
Succes, Lieske
Onder aan de blz. staat dat ook vermeld !
Jij/jullie hebben voor een bepaalde uitvoering gekozen en die kost dan € 199,00Al onze modellen kunnen in verschillende uitvoeringen, materialen en maten geleverd worden.
De levertijd zou ik zeker even over bellen. Misschien een voorraadverschil of een misverstand tussen de verkoper/orderafdeling.
Succes, Lieske