LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 16 dec 2018 13:49
Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Goossens Heerlen,toch een bedrijf dat als naam goed staat aangeschreven als je het over klantvriendelijkheid en kwaliteit hebt.
Wat betreft vriendelijkheid en het na komen van afspraken schort er toch wel een hoop aan.
De twee banken die op 3 april a.s zouden worden afgeleverd staan bij Goossens Heerlen in het magazijn maar worden niet op de afgesproken datum afgeleverd. Als reden wordt er gegeven dat er niet genoeg gezonde bezorgers aan het werk zijn. Met het coronavirus kan ik me dat best voorstellen, echter met hoe ze me behandelen bij de klantenservice en chatservice kan Ik alleen maar boos worden.
Twee weken geleden kreeg ik netjes een mail waarin stond dat de afleverdatum 3 april zou zijn en dat ik 2 dagen van te voren mail zou ontvangen in welk tijdsblok de aflevering plaats zou vinden..
Vandaag toch maar eens met de klantenservice gebeld omdat ik nog geen mail heb ontvangen. Omdat ik al een kwartier in de wacht stond heb ik gelijk ook maar op de chatservice geklikt en kreeg ongeveer gelijk van alle twee antwoord.
Een mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er ergens iets niet goed is gegaan en dat meer klanten schijnbaar de mail niet hebben ontvangen. Maar jammer maar helaas de levering gaat niet door en ze kon me ook niet zeggen wanneer de banken worden geleverd. Dit is ook ongeveer het verhaal van de chatservice. Beiden houden vol dat de mail is verstuurd en dat ze verder niets kunnen doen. Wel kreeg ik als optie om de banken zelf maar op te halen. Daar moet u het maar mee doen.
Het lijkt me in deze tijd toch niet zo moeilijk om klanten op een normale en klantvriendelijke manier te woord staan en als er iets mis gaat voor een oplossing te zorgen.
Morgen dus voor nop vrij gevraagd en ik mag nog een hele tijd op de keukenstoel voor de tv zitten en maar hopen dat Goossens Heerlen ergens iemand zal vinden die gezond is en misschien genegen is om mijn banken te bezorgen.
Wat betreft vriendelijkheid en het na komen van afspraken schort er toch wel een hoop aan.
De twee banken die op 3 april a.s zouden worden afgeleverd staan bij Goossens Heerlen in het magazijn maar worden niet op de afgesproken datum afgeleverd. Als reden wordt er gegeven dat er niet genoeg gezonde bezorgers aan het werk zijn. Met het coronavirus kan ik me dat best voorstellen, echter met hoe ze me behandelen bij de klantenservice en chatservice kan Ik alleen maar boos worden.
Twee weken geleden kreeg ik netjes een mail waarin stond dat de afleverdatum 3 april zou zijn en dat ik 2 dagen van te voren mail zou ontvangen in welk tijdsblok de aflevering plaats zou vinden..
Vandaag toch maar eens met de klantenservice gebeld omdat ik nog geen mail heb ontvangen. Omdat ik al een kwartier in de wacht stond heb ik gelijk ook maar op de chatservice geklikt en kreeg ongeveer gelijk van alle twee antwoord.
Een mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er ergens iets niet goed is gegaan en dat meer klanten schijnbaar de mail niet hebben ontvangen. Maar jammer maar helaas de levering gaat niet door en ze kon me ook niet zeggen wanneer de banken worden geleverd. Dit is ook ongeveer het verhaal van de chatservice. Beiden houden vol dat de mail is verstuurd en dat ze verder niets kunnen doen. Wel kreeg ik als optie om de banken zelf maar op te halen. Daar moet u het maar mee doen.
Het lijkt me in deze tijd toch niet zo moeilijk om klanten op een normale en klantvriendelijke manier te woord staan en als er iets mis gaat voor een oplossing te zorgen.
Morgen dus voor nop vrij gevraagd en ik mag nog een hele tijd op de keukenstoel voor de tv zitten en maar hopen dat Goossens Heerlen ergens iemand zal vinden die gezond is en misschien genegen is om mijn banken te bezorgen.
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Goed. Je hebt je frustratie van je afgeschreven. En nu verder. Ben je fysiek in staat om een aanhanger te huren en zelf de banken op te halen? Of heb je een mooie carpet, zodat je voor je televisie kunt liggen?
Heerlen. Ook een plaats met in verhouding veel Corona--besmettingen.
Heerlen. Ook een plaats met in verhouding veel Corona--besmettingen.
-
- Berichten: 32513
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Ok, het verhaal lijkt me wel duidelijk. Er kan niet bezorgd worden omdat er teveel zieken zijn. Dus moet de afspraak verzet worden, maar jullie kunnen eventueel ook de banken zelf ophalen.
Wat is je vraag, en wat verwacht je van het forum? Hier zullen vast wel een paar gezonde jonge kerels rondlopen, maar of ze op eigen kosten 'even' naar Heerlen willen komen om je te helpen die banken op te halen op een tijd die jou het beste uitkomt, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Wat is je vraag, en wat verwacht je van het forum? Hier zullen vast wel een paar gezonde jonge kerels rondlopen, maar of ze op eigen kosten 'even' naar Heerlen willen komen om je te helpen die banken op te halen op een tijd die jou het beste uitkomt, daar heb ik zo mijn twijfels over.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 16 dec 2018 13:49
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Jullie hebben gelijk dat er een flink stuk frustratie in zit. Maar ik zou gewoon willen dat dit soort grote zaken nu eens de moeite doen , daar waar zich problemen voordoen, er een klantenservice zit die klanten ook een oplossing bieden en niet gelijk het gesprek afkappen zonder iets concreets af te spreken. .
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Nou ja, meneer/mevrouw, het is ongelofelijk moeilijk concrete toezeggingen te doen, als een groot deel van het personeel ziek thuis zit. Pas als de mensen weer terug aan het werk zijn, kan een bedrijf beginnen de bezorgingen opnieuw te plannen.
alfatrion
vindt dit leuk
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Dat het bedrijf soms als minder klantvriendelijk wordt ervaren is logisch als klanten communicatiekanalen onnodig bezet houden omdat ze via meerdere van die kanalen gelijktijdig contact menen te moeten onderhouden.
Het enige wat hier mogelijk mis kan zijn gegaan, is de mail die al dan niet verstuurd is. Verder is er weinig klantonvriendelijks te bekennen.
Ophalen of geduld hebben.
Het enige wat hier mogelijk mis kan zijn gegaan, is de mail die al dan niet verstuurd is. Verder is er weinig klantonvriendelijks te bekennen.
Ophalen of geduld hebben.
alfatrion
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32513
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Je frustratie snap ik heus wel, je zit er al een tijd op te wachten, en nu moet je nog langer wachten. De machteloosheid, dat soort gevoelens zul je vast wel herkennen. Die machteloosheid ervaren veel mensen op het ogenblik. Weinigen kunnen doen wat ze zouden willen doen. Van het weekend ook weer, mooi weer, maar het verzoek is het dagje uit te beperken tot Balkonië of Tuinland. Het komt uiteindelijk weer op zijn pootjes terecht, tot die tijd moeten we er met zijn allen maar het beste van maken denk ik.
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Alle bezorg diensten zijn door het virus onderbezet en overbelast, volkomen logisch.
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Het zou toch zonde zijn als u uw vrije uren zomaar voor niets zou hebben opgenomen !r.cransveld schreef: ↑03 apr 2020 21:06
Morgen dus voor nop vrij gevraagd en ik mag nog een hele tijd op de keukenstoel voor de tv zitten en maar hopen dat Goossens Heerlen ergens iemand zal vinden die gezond is en misschien genegen is om mijn banken te bezorgen.
Meld u bij Goossen aan als vrijwilliger om een bankstel bij een cliënt te gaan bezorgen, zodat die cliënt lekker onderuitgezakt op z'n nieuwe bank kan zitten. Misschien, als u het vriendelijk zou vragen, mag u wel het bestelbusje van Goossen voor dit klusje gebruiken.
Het is maar hoe graag u uw banksetje wil hebben.
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Precies, die medewerkers die ziek zijn geworden hebben dat vast niet 5 dagen vooraf aangekondigd.
Een beetje meer begrip zou prettig zijn. Een bedrijf als Goossens komt niet net kijken en heeft zijn zaken echt wel voor elkaar.
Alleen een garantie geven dat alles altijd vlekkeloos verloopt kan niemand.
-
- Berichten: 12833
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Waarom op 4 april vrij vragen als er op 3 april iets bezorgd zou worden?r.cransveld schreef: ↑03 apr 2020 21:06De twee banken die op 3 april a.s zouden worden afgeleverd staan bij Goossens Heerlen in het magazijn maar worden niet op de afgesproken datum afgeleverd.
...
Morgen dus voor nop vrij gevraagd en ik mag nog een hele tijd op de keukenstoel voor de tv zitten en maar hopen dat Goossens Heerlen ergens iemand zal vinden die gezond is en misschien genegen is om mijn banken te bezorgen.
En nee, Goossens zal niemand vinden die gezond is en uw bank wil brengen. Dat u überhaupt nu mensen over de vloer wilt hebben. Zelfs een wasmachine wordt al niet verder dan achter de eerste deur geleverd.
Niet alleen u, maar vele mensen met u, hebben de pech dat dit allemaal zo loopt. Vakanties gaan niet door, mensen raken hun baan kwijt, bezorgingen loopt vertragingen op, enz. Maar dat is nog altijd beter dan het leven laten. Geniet nog even van uw oude bank en des te blijer bent u straks met de nieuwe.
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Maar de oude spullen zijn blijkbaar al opgeruimd voordat de nieuwe gearriveerd zijn. Jammer.
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Maar ze hebben u toch klantvriendelijk te woord gestaan? U heeft u antwoord gekregen. Ja, het is niet het antwoord waar u op zat te wachten, maar u heeft antwoord. En de oplossing hebben ze u ook gegeven, zelf ophalen. Waarschijnlijk kunnen ze ook een nieuwe bezorgasfpraak inplannen. Alleen niet voor de door u gewenste datum.r.cransveld schreef: ↑03 apr 2020 21:06Het lijkt me in deze tijd toch niet zo moeilijk om klanten op een normale en klantvriendelijke manier te woord staan en als er iets mis gaat voor een oplossing te zorgen.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Hoezo bezorgen? Afspraak is geen afspraak
Wees ze ter wille en stel voor om ivm hun personeelskrapte het zelf op te halen en vraag de transportkosten als korting.