LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoogland wonen
hoogland wonen
Hallo wij, mijn partner en ik hebben in februari meubels besteld bij Hoogland Wonen in Mijdrecht. Er kon nog wel wat van de prijs af, een goed getrainde verkoper kon praten als brugman en wij trapte er met beide benen in.
Wij hebben een order lopen van 7.000 euro en 3.500 euro aanbetaald, de bank hebben we met veel problemen gekregen na meederen keren gebeld te hebben, zou behandeld zijn maar de bank vertoond na 2 weken al slijtageplekken.
De meubels zijn al 8 weken te laat, telefoontjes worden niet beantwoord zo ook mailtjes. Op de site staat een telefoonnummer, wordt bijna nooit opgenomen, probeer optie 2 van het keuzemenu dan pakken ze de telefoon wel op.
We zijn vandaag heel boos geweest want de meubels waren er weer bij hun levering niet bij.
We hebben zijn compagnon, weten inmiddels wie dat is een mail door laten sturen naar de direkteur, indien wij a.s. maandag geen gehoor krijgen dan laten we onze rechtbijstandverzekering de boel uitzoeken, we zijn het spuugzat.
Wij hebben een order lopen van 7.000 euro en 3.500 euro aanbetaald, de bank hebben we met veel problemen gekregen na meederen keren gebeld te hebben, zou behandeld zijn maar de bank vertoond na 2 weken al slijtageplekken.
De meubels zijn al 8 weken te laat, telefoontjes worden niet beantwoord zo ook mailtjes. Op de site staat een telefoonnummer, wordt bijna nooit opgenomen, probeer optie 2 van het keuzemenu dan pakken ze de telefoon wel op.
We zijn vandaag heel boos geweest want de meubels waren er weer bij hun levering niet bij.
We hebben zijn compagnon, weten inmiddels wie dat is een mail door laten sturen naar de direkteur, indien wij a.s. maandag geen gehoor krijgen dan laten we onze rechtbijstandverzekering de boel uitzoeken, we zijn het spuugzat.
Re: hoogland wonen
Van welke fabrikant zijn de meubels?
Ik was namelijk bij een woonwinkel waar o.a. meubels stonden van een fabriek die failliet is.
Zou dat bij jou ook het geval zijn?
Ik was namelijk bij een woonwinkel waar o.a. meubels stonden van een fabriek die failliet is.
Zou dat bij jou ook het geval zijn?
Dat doet er niet toe, het gaat er om dat er niet gereageerd wordt, niet serieus genomen worden terwijl het hier om een groot bedrag gaat, kunnen ze ook doorgeven dat het bedrijf die moet leveren failliet is, kan gebeuren.
Volgens mij is hoogland bij cbw aangesloten, dus:
-zodra vermoedelijke levertijd met een maand is verstreken , kun je overeenkomst kosteloos ontbinden
-kun je bij problemen naar geschillencommissie stappen
-mag Hoogland maar maximaal 25% aanbetaling vragen. Geef aan dat bij gang naar geschillencommissie je je ook zal beklagen over gehanteerd aanbetalings percentage, mogelijk is dan eerder bereidheid tot schikking aanwezig.
-zodra vermoedelijke levertijd met een maand is verstreken , kun je overeenkomst kosteloos ontbinden
-kun je bij problemen naar geschillencommissie stappen
-mag Hoogland maar maximaal 25% aanbetaling vragen. Geef aan dat bij gang naar geschillencommissie je je ook zal beklagen over gehanteerd aanbetalings percentage, mogelijk is dan eerder bereidheid tot schikking aanwezig.
Een behandeling tegen slijtage ?cobie1969 schreef:zou behandeld zijn maar de bank vertoond na 2 weken al slijtageplekken.
Nooit van gehoord.
We hebben nu stappen ondernomen, nu ultimatum gegeven aan de bedrijfsleider en als deze wordt overschreden en niet het resultaat geeft die wij nu momenteel eisen dan stellen we alles in werking om op een rechtmatige manier de hele aankoopsom terug te eisen,wordt dan een rechtzaak.
Wat 16again zegt: winkel is cbw. Redelijke voorwaarden en geschillenregeling dus.
Hoog van de toren rechtzaakdreigementen zijn helemaal niet nondig.
Hoog van de toren rechtzaakdreigementen zijn helemaal niet nondig.
cobie1969
Van de CBW-voorwaarden kun/mag je weinig verwachten. Die zijn er in de eerste plaats voor de branche en niet voor de klant. Mijn advies is: pak dit ******** bedrijfje snoeihard aan en eis je aanbetaling terug (mede op basis van het ondeugdelijke produkt dat ze al geleverd hebben). Handel vanaf nu alles schriftelijk af en bouw een dossier op.
Maxiem.
Van de CBW-voorwaarden kun/mag je weinig verwachten. Die zijn er in de eerste plaats voor de branche en niet voor de klant. Mijn advies is: pak dit ******** bedrijfje snoeihard aan en eis je aanbetaling terug (mede op basis van het ondeugdelijke produkt dat ze al geleverd hebben). Handel vanaf nu alles schriftelijk af en bouw een dossier op.
Maxiem.
Nou we wachten af, he crazy me?
Dit zou wel een gat in de markt zijn.crazyme schreef:Een behandeling tegen slijtage ?cobie1969 schreef:zou behandeld zijn maar de bank vertoond na 2 weken al slijtageplekken.
Nooit van gehoord.
vuilafstotende behandeling, maar van een nieuwe bank kan je na 2 weken geen slijtageplekken zien lijkt mij, stof zit er ook los om heen, kwaliteit is gewoon slecht.