LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met de service van Beter Bed?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
SAB62
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2020 11:06

Re: Iemand ervaring met de service van Beter Bed?

Ongelezen bericht door SAB62 »

Voor onze zoon die ernstige reumatische klachten heeft zijn wij op aanraden van Beterbed overgegaan op nieuwe M-line matrassen wat voor ons een zeer groot bedrag is maar gezondheid voor alles! Wij hebben 2 matrassen op 1 april jl besteld en worden als het goed is rond 14 mei as bezorgd, maar inmiddels bied Beterbed dezelfde matrassen aan in de aanbieding 1+1 !!!! en krijg je ze binnen 14 dagen geleverd!!. Wij wachten dus minimaal 6 weken op deze zelfde matrassen en betalen de hoofdprijs. Beterbed benaderd en zeggen niets voor ons te kunnen doen, u begrijpt hoe zuur dit is, zo enorm teleurgesteld in de houding van Beterbed, als ik ze nu al in huis zou hebben zou ik denken dat is pech maar ik moet ze nog krijgen!! en ook nog later dan de aanbieding! Onze zoon (student) heeft ook zelf een gedeelte bijgelegd dus hoezeer hij ook uitkeek naar de "perfecte"matrassen de lol is eraf. Heel erg jammer dat ze ook geen tegemoetkoming voorstellen of misschien bijpassende kussens of wat dan ook, maar helaas NIETS!!!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Iemand ervaring met de service van Beter Bed?

Ongelezen bericht door crazyme »

Ja dat is zuur. Maar wat had u gezegd wanneer de situatie was omgekeerd : u had voor de lage prijs gekocht en nu is de prijs verhoogd ? Had u dan bijbetaald of had u dan met de koopovereenkomst gewapperd onder het motto : afspraak is afspraak.

Overigens : heeft BB bevestigd dat het om exact dezelfde matras gaat ? En komt u met de 1+1 gratis niet toevallig op exact dezelfde prijs uit ? Kan het zijn dat het een actie van M-line betreft en BB daar niets aan kan doen ?

r.r.ietsema
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2020 12:49

Re: Iemand ervaring met de service van Beter Bed?

Ongelezen bericht door r.r.ietsema »

Heb vrijwel hetzelfde probleem met de motorgondel. 2X zelfs!
Na de eerste keer in 2018 is het orginele bed wat we gekocht hebben in 2015 vervangen door een nieuw model omdat type Odense niet meer leverbaar was. Nu bij het bed dat we in 2018 dus kregen, een totaal nieuw en ander type , is er wederom een motorgondel gebroken.
Nu zegt BB dat de garantie geënt is op dat eerste bed....uit 2015, dus niet op het totaal nieuwe bed geleverd in 2018...
er staat nergens in de garantievoorwaarden dat dit zo bepaald is! Ik krijg geen ENKELE compensatie....
Ook bij het eerste bed waren de stangen verbogen, een fabricage fout volgens de monteur. Bij het bed uit 2018 ook duidelijk dikkere buizen gebruikt.

Gesloten