Beste mensen,
Zie onderstaande e-mail die ik zojuist heb verstuurd naar Leenbakker. Wie van de leden heeft ooit zoiets meegemaakt en wat zijn mijn rechten in deze.
Geachte heer / mevrouw,
Op 24/10 j.l heb ik het volgende besteld bij uw filiaal in Zaandam.
* 2 bureau's a €120 p/s met een aanbetaling van €40.De bureau's zijn op 27/10 geleverd en opgehaald.
* 1 salontafel Gwen (wit) a €149 met een aanbetaling van €49. De tafel kon pas vanaf 8/11 geleverd en opgehaald worden. Ik heb gekozen voor 12/11 als afhaal datum.
Vandaag 1/11 kreeg ik uw folder in de bus waarin u diezelfde tafel aanbiedt voor €99,99. Uw website bevestigt deze afprijzing.
U begrijpt wel dat ik me besodemieterd voel omdat ik €49,001 meer heb betaald voor een tafel die ik nog niet gekregen heb en die de anderen voor maar €99,99 mogen kopen.
Bent u bereid de teveel betaalde €49,001 in mindering te brengen bij het voldoen van het restbedrag?
Met vriendelijke groet,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Re: Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
In principe ga je akkoord met de prijs op moment van bestelling, ook als het product later in de aanbieding zou zijn. Vaak wordt er bij speciale acties (kortingsbonnen etc.) ook expliciet vermeld dat de actie niet geld voor al bestelde spullen. Maar sommige winkels willen je dan toch wel wat korting geven, ook omdat ze zich wel kunnen voorstellen dat je je belazerd voelt en ze graag een tevreden klant willen. Afwachten dus.
Re: Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Inderdaad kun je niet achteraf van de actieprijs gebruik maken.
Je kan nog 4 euro besparen:
Annuleer je gekochte tafel. Dit kost 30% = 45,- Euro.
Vervolgens koop je dezelfde tafel weer voor 49,- Euro minder
Je kan nog 4 euro besparen:
Annuleer je gekochte tafel. Dit kost 30% = 45,- Euro.
Vervolgens koop je dezelfde tafel weer voor 49,- Euro minder
Re: Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het afgelopen is.
Re: Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Ga gewoon naar de winkel, wij hadden het een tijdje terug ook bij LB, allemaal nieuwe meubels besteld en 2 weken later kreeg je de aanbieding: 20% korting op alle meubels.
Ik ben langs gegaan en ik kreeg 3 weken later mijn meubels met 20% korting.
Ik ben langs gegaan en ik kreeg 3 weken later mijn meubels met 20% korting.
Re: Iets bestellen wat voor de levering is afgeprijsd
Beste mensen,
Hierbij het antwoord van de klantenservice van Leenbakker.
1. Het artikel moet in de week voordat de folder uitkomt aangeschaft zijn (dus maximaal 7 dagen voor uitkomen folder).
2. De klant kan alleen in de 1e week van de folder het prijsverschil terug krijgen (tussen aanschaf en reclamatie kunnen meer dan 7 dagen zitten).
3. De klant moet een originele bon kunnen overleggen, zodat de datum gecontroleerd kan worden.
Aangezien u de artikelen op 24 oktober jl. heeft gekocht en de folder geldig is vanaf 01 november, voldoet u niet aan de hierboven gestelde voorwaarden.
Echter, ik ben vanmorgen gegaan naar het filiaal in Zaandam waar ik de tafel heb gekocht. De lieve dame van de servicebalie heeft mijn verzoek gehonoreerd en heeft de factuur zonder aarzeling aangepast naar €99,99.
Bij deze verdient de Leenbakker in Zaandam en vooral de service medewerkster een warme douche.
Hierbij het antwoord van de klantenservice van Leenbakker.
1. Het artikel moet in de week voordat de folder uitkomt aangeschaft zijn (dus maximaal 7 dagen voor uitkomen folder).
2. De klant kan alleen in de 1e week van de folder het prijsverschil terug krijgen (tussen aanschaf en reclamatie kunnen meer dan 7 dagen zitten).
3. De klant moet een originele bon kunnen overleggen, zodat de datum gecontroleerd kan worden.
Aangezien u de artikelen op 24 oktober jl. heeft gekocht en de folder geldig is vanaf 01 november, voldoet u niet aan de hierboven gestelde voorwaarden.
Echter, ik ben vanmorgen gegaan naar het filiaal in Zaandam waar ik de tafel heb gekocht. De lieve dame van de servicebalie heeft mijn verzoek gehonoreerd en heeft de factuur zonder aarzeling aangepast naar €99,99.
Bij deze verdient de Leenbakker in Zaandam en vooral de service medewerkster een warme douche.