LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ikea matras & service
-
ikea matras & service
Graag wil ik zo mijn positieve ervaring over Ikea en de service melden. Wij hadden een 2 persoonsmatras gekocht maar ik kon er niet lekker op slapen, wat ik ook probeerde mijn armen stierven af in mijn slaap en dan werd ik weer wakker. Mijn vrouw had nergens last van en sliep als een roos. Na 4 weken toch maar eens Ikea gebeld, en wat blijkt je mag geheel kosteloos het matras omruilen. Dat hebben we gisteren gedaan en vannacht heb ik heerlijk geslapen. Complimenten voor Ikea.
Re: ikea matras & service
maar wel twee armen kwijt !
goede service van ikea. Volgens mij geven ze iets van 10 jaar garantie op matrassen. Is er binnen die periode iets mee ruilen ze hem om.
ik had bij ikea 2x80 cm matrassen gekocht. Toen we ze bezorgd kregen en op bed wilden leggen, bleken ze helaas geen 80 (zoals vermeld op de verpakking) maar 90 cm breed, en dat paste dus niet. Het heeft negen dagen geduurd voor ze eindelijk terugbelden. vind ik wel lang, dat is onhandig, want twee matrassen staan in een klein huis behoorlijk in de weg, en dat met de kerstdagen!
maar ja, omgeruild voor twee matrassen die wel echt 80 waren (toch maar meteen even nameten, waarop de chauffeur nog zei 'het staat ook op de verpakking hoor!", jaja!). twee weken daarna wel een tegoedbon van 25 euro gekregen, en excuses, dat was dan wel weer netjes. bovendien zit er geloof ik zelfs 25 jaar garantie op! en ze liggen heerlijk..
maar ja, omgeruild voor twee matrassen die wel echt 80 waren (toch maar meteen even nameten, waarop de chauffeur nog zei 'het staat ook op de verpakking hoor!", jaja!). twee weken daarna wel een tegoedbon van 25 euro gekregen, en excuses, dat was dan wel weer netjes. bovendien zit er geloof ik zelfs 25 jaar garantie op! en ze liggen heerlijk..
Prima service van Ikea. Er zijn gelukkig toch nog wel klantvriendelijke bedrijven in de meubelbranche.
RobK
RobK