LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ikea online

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
machinist1964

Ikea online

Ongelezen bericht door machinist1964 »

Wij hebben bij Ikea een hoop problemen ondervonden met het online bestellen.
We wilden een hoekbank bestellen met voeten bank.De voeten bak was niet online te bestellen, edoch op een aparte manier wel maar dan moest er 30 euro extra verzendkosten bij komen??Toch maar naar de winkel, voetenbank is niet meer leverbaar?? huh maar online wel, ....ja dat loopt soms achter..????Oke maar hoe nu verder?? Nou we hebben daar nog een demo staan boven in het showroom rek, die mag u wel kopen..oke doe maar. De bank besteld, voetenbank meegenomen. De bank zou op 9 september bezorgd worden, dus oude bank de deur uit. Na een paar dagen mail, uw levering is vertraagd.??? FF gebeld, nee hoor komt helemaal in orde, hij word op 17 september bezorgd,...weet u dat zeker??? Ja hoor helemaal geen probleem. Oke paar dagen op kussens zitten in de woonkamer,....oh oh, weer een mail....Ikea "uw levering is vertraagd naar 3 oktober"G%^%ver^&^%....weer ff bellen..(ff bellen bij Ikea kost geld en heel veel tijd)...Ja hallo , ja spijtig, de bank is niet meer leverbaar...??? huh?? ik kan hem online bestellen en dan word de bank(volgens jullie website) binnen 2 weken bezorg...???? Ja het systeem loopt soms achter. Maar waarom is hij tijdelijk niet leverbaar??? Ze hebben problemen met het verkrijgen van de grondstoffen/materialen. Oke maar hou nu verder, wij hebben geen bank meer, komende tijd paar feestjes. Eheheh misschien wilt u een andere bank bestellen????
Echt als je bij Ikea wat wil kopen, doe het alleen als het in het rek staat.
Mijn vraag na dit lange verhaal : mag dit, mag je iets aanbieden en dan vervolgens is het niet leverbaar, maar toch blijf je het aanbieden??

crazyme

Re: Ikea online

Ongelezen bericht door crazyme »

machinist1964 schreef: Mijn vraag na dit lange verhaal : mag dit, mag je iets aanbieden en dan vervolgens is het niet leverbaar, maar toch blijf je het aanbieden??
Prutsen is nog steeds niet verboden.

Moneyman

Re: Ikea online

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het spreekwoord zegt niet voor niets dat je geen ouwe schoenen moet weggooien voordat je nieuwe hebt...

Leveringsproblemen komen vaker voor, kan me voorstellen dat een product aangeboden blijft worden als de levering later weer op gang komt. Zolang er maar niet "direct leverbaar" bij staat.

Gesloten