LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jun 2020 11:58
Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Er is bij ons een andere kussenbox geleverd dan besteld via de webshop. De spullen zijn geleverd via JKS, dus zomaar terugsturen gaat niet. Daar moet je via de klantenservice een afspraak over maken. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar in verband met corona virus, dus alleen per mail kun je reclameren. Na ruim een week en nog een reminder nog steeds geen reactie. Alleen een automatische reply. Weer 2 weken verder en na diverse reminders nog steeds geen reactie. Hoofdkantoor gebeld en te horen gekregen dat niemand mij van dienst kan zijn. Kan ook nog wel een aantal weken duren.......
Hartelijk dank Intratuin om klanten gewoon in de stront te laten zakken. Want dat is het, niet meer en niet minder. Gewoon te beroerd om voldoende personeel in te zetten. De tuincentra hebben gedurende de hele crisis uitgepuild en alle webshops komen om in de orders. Poen zat zou ik zo zeggen. Maar vervolgens iets voor je klanten doen en de after sale op orde krijgen: ho maar!
We moeten zeker wachten tot er een vaccin is! Wat een waardeloze toko.
Hartelijk dank Intratuin om klanten gewoon in de stront te laten zakken. Want dat is het, niet meer en niet minder. Gewoon te beroerd om voldoende personeel in te zetten. De tuincentra hebben gedurende de hele crisis uitgepuild en alle webshops komen om in de orders. Poen zat zou ik zo zeggen. Maar vervolgens iets voor je klanten doen en de after sale op orde krijgen: ho maar!
We moeten zeker wachten tot er een vaccin is! Wat een waardeloze toko.
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Intratuin is een franchiseformule. Online bestellingen gaan via de dichtstbijzijnde vestiging. Probeer het daar eens aan de balie, misschien kun je de spullen gewoon omruilen.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
De werkwijze van Intratuin is niet netjes. Maar je bovenstaande stuk toont wel erg veel egoïsme en weinig begrip voor de situatie. Net of een bedrijf een blik klantenservice medewerkers kan optrekken en kan opleiden in Corona tijd. Een beetje begrip voor de situatie zou je sieren. Het gaat maar om tuinkussens!jean-paul.smets schreef: ↑02 jun 2020 12:03Hartelijk dank Intratuin om klanten gewoon in de stront te laten zakken. Want dat is het, niet meer en niet minder. Gewoon te beroerd om voldoende personeel in te zetten. De tuincentra hebben gedurende de hele crisis uitgepuild en alle webshops komen om in de orders. Poen zat zou ik zo zeggen. Maar vervolgens iets voor je klanten doen en de after sale op orde krijgen: ho maar!
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Een plaatselijke franchise had dit ook kunnen bestellen, en dan weigerde je gewoon als ze verkeerde klaar hebben staan.
Ik zie nu van online en hele dag thuis blijven voor bezorger niet zitten, zelfde prijzen en maar afwachten....
Een winkel is enkele dagen later ophalen vaak geen probleem, en als die foute kregen melden ze dat gelijk of ze deze ook mogen afleveren of de goede moeten regelen.
Helaas is de Stenen winkel bij mijn er niet, meer een dunne blikken doos met grote broeikas en dat is erg heet!
Ik zie nu van online en hele dag thuis blijven voor bezorger niet zitten, zelfde prijzen en maar afwachten....
Een winkel is enkele dagen later ophalen vaak geen probleem, en als die foute kregen melden ze dat gelijk of ze deze ook mogen afleveren of de goede moeten regelen.
Helaas is de Stenen winkel bij mijn er niet, meer een dunne blikken doos met grote broeikas en dat is erg heet!
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Welke kussens?????????
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Dank je, zo komen we steeds dichter bij de echte oorzaak.
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Gaat het nou om losse kussens of een tuinkussenbox. U schrijft als aanhef "levert verkeerde kussens" en vervolgens heeft u het over een tuinkussenbox. Dat laatste is een soort meubel om de kussens in op te bergen. Verder zou ik e.e.a afstemmen met de plaatselijke Intratuin. In deze tijd is alles anders.jean-paul.smets schreef: ↑02 jun 2020 12:03Er is bij ons een andere kussenbox geleverd dan besteld via de webshop. De spullen zijn geleverd via JKS, dus zomaar terugsturen gaat niet. Daar moet je via de klantenservice een afspraak over maken. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar in verband met corona virus, dus alleen per mail kun je reclameren. Na ruim een week en nog een reminder nog steeds geen reactie. Alleen een automatische reply. Weer 2 weken verder en na diverse reminders nog steeds geen reactie. Hoofdkantoor gebeld en te horen gekregen dat niemand mij van dienst kan zijn. Kan ook nog wel een aantal weken duren.......
Hartelijk dank Intratuin om klanten gewoon in de stront te laten zakken. Want dat is het, niet meer en niet minder. Gewoon te beroerd om voldoende personeel in te zetten. De tuincentra hebben gedurende de hele crisis uitgepuild en alle webshops komen om in de orders. Poen zat zou ik zo zeggen. Maar vervolgens iets voor je klanten doen en de after sale op orde krijgen: ho maar!
We moeten zeker wachten tot er een vaccin is! Wat een waardeloze toko.
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Staat er toch duidelijk , kussenbox
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Even duidelijk staat er "kussens" in de titel.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
4-6 kussens in 1 kussenbox , misschien?
Re: Intratuin levert verkeerde kussens, vervolgens niet bereikbaar
Wat een onzin, er is een verkeerd artikel geleverd en dat moet worden opgelost. Bij een stenen winkel werken ook mensen, en mensen maken soms een foutje. Sterker nog, de mensen in de stenen winkel handelen kennelijk ook de web orders af.