LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jan de bouvrie vitrage
jan de bouvrie vitrage
wij hebben dezelfde ervaring als mw Smit w.b het wassen, mede omdat er geen voorschrift daaromtrent was gegeven.
Wie nog meer ? Misschien om gezamenlijk de fa Weyers aan te spreken ?
Wie nog meer ? Misschien om gezamenlijk de fa Weyers aan te spreken ?
Re: jan de bouvrie vitrage
Bij de winkel (Decorette Nieuw vennep) waar wij dezelfde vitrage van jan des bouvrie hebben gekocht zij men dat hij niet gestoomd maar chemisch gereinigd moest worden. Dit hebben wij gedaan, maar dat heeft weinig geholpen, want alle vlekken zitten er nog in. Mischien helpt een brief naar de consumentenbond?
Hoi,
Ik heb helaas de betreffende uitzending over de vitrage van Jan des Bouvrie gemist. Ik ben door iemand anders erop gewezen dat het om de vitrage ging die ook bij mij in de woonkamer hangt. Ik heb begrepen dat wanneer deze vitrage gereinigt wordt alle bloemen verdwijnen. Ik heb de creme versie met antraciet grijze bloemen. Ik ben heel erg benieuwd wat er nu precies aan de hand is, want de vitrage was erg kostbaar en moet uiteraard ook eens gereinigd worden. Mischien is er dan inderdaad gezamelijk actie op te ondernemen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten,
Monique Blom
Ik heb helaas de betreffende uitzending over de vitrage van Jan des Bouvrie gemist. Ik ben door iemand anders erop gewezen dat het om de vitrage ging die ook bij mij in de woonkamer hangt. Ik heb begrepen dat wanneer deze vitrage gereinigt wordt alle bloemen verdwijnen. Ik heb de creme versie met antraciet grijze bloemen. Ik ben heel erg benieuwd wat er nu precies aan de hand is, want de vitrage was erg kostbaar en moet uiteraard ook eens gereinigd worden. Mischien is er dan inderdaad gezamelijk actie op te ondernemen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten,
Monique Blom
Ik durf daar nu niets te kopen hoor, straks gebeurt dat mij ook
Evelien van Dijk
Evelien van Dijk
Ik durf daar nu niets te kopen hoor, straks gebeurt dat mij ook
Evelien van Dijk
Evelien van Dijk
Tjonge, tjonge! Verveel je je ofzo? Wat een oude topic om dat nu weer naar boven halen! Er zijn toch wel anderen sites, voor dit soort flauwe kul? Kijk eens op: www. ikverveelmezo.nl.
Mina.........
Mina.........
Erg vervelend dat die dure vitrage dit heeft............klaag gewoon bij www.jandebouvrie.nl..............kijken wat die te melden heeft??