LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jysk

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mihoen

jysk

Ongelezen bericht door mihoen »

wat zijn jullie ervaringen met dit bedrijf?

tennis

Re: jysk

Ongelezen bericht door tennis »

Waarom? :roll:

mihoen

Ongelezen bericht door mihoen »

hij komt in het noorden en nu ben ik als afwachtende kritische nederlander eerst eens benieuwd naar ervaringen van anderen. ik heb hun folder gezien en lage prijzen bij een voor mij onbekend bedrijf maken me sceptisch. Daarom...

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Geen negatieve beoordelingen te vinden.
Dus profiteren van de lage aanbiedingen.

pukkie63

Ongelezen bericht door pukkie63 »

Goeiemorgen

Op zich geen klachten over deze winkel
Wel moet u er even opletten dan je daar geen geld terug krijgt maar een tegoedbon als je iets terugbrengt
Dit staat bij ons niet in de winkel aangegeven maar maakte het mee toen ik bij de kassa stond bij een klant voor mij

Verder vindt ik het zelf een hele fijne winkel

Jannes22

Ongelezen bericht door Jannes22 »

pukkie63 schreef:Goeiemorgen

Op zich geen klachten over deze winkel
Wel moet u er even opletten dan je daar geen geld terug krijgt maar een tegoedbon als je iets terugbrengt
Dit staat bij ons niet in de winkel aangegeven maar maakte het mee toen ik bij de kassa stond bij een klant voor mij

Verder vindt ik het zelf een hele fijne winkel
Dit is toch in geen één winkel vanzelfsprekend?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Jysk is op zich geen slechte winkel, alleen een beetje beperkt assortiment, vind ik. Maar als het je smaak is? Heb er pas nog een spiegel gekocht, een hele grote, die normaal bij hen 79,95 is, vaak in de reclame voor 40, en deze ene keer voor 35 euro. Hij hangt mooi.

Voor de wc heb ik wat gastendoekjes gekocht, kwaliteit is niet slecht, maar daar is de prijs ook naar. Tentje en luchtbed heb ik daar ook gekocht, kon elders exact hetzelfde krijgen, maar bij Jysk was ik een fractie goedkoper uit. De pomp voor het luchtbed heb ik dan weer bij de Blokker gehaald, die was daar weer ietsje goedkoper.

Ze hebben gewoon veel spullen, met name meubels, die je elders niet kunt krijgen. Het is een winkel waar je gewoon langs moet gaan, bevalt het je, neem je het mee, bevalt het niet, dan laat je het liggen.

pukkie63

Ongelezen bericht door pukkie63 »

@jannes: ik bedoelde dat ook niet als kritiek maar die mevrouw voor mij was ontzettend boos en ging er werk van maken
Zelf vraag ik altijd als ik denk dat het niet past of als ik het voor iemand anders mee moet nemen of ik het kan ruilen en hoe dat dan zit
Het was alleen maar een tip voor TS en dus geen kritiek op jysk

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

pukkie63 schreef:@jannes: ik bedoelde dat ook niet als kritiek maar die mevrouw voor mij was ontzettend boos en ging er werk van maken
Ach ja, druktemakers heb je overal. Ongeïnformeerd gaan ze die "domme" kassière wel even vertellen hoe het zit......

Gesloten