Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een kledingkast die ik kan inbouwen in de nis op onze slaapkamer. Nu heb ik hiertoe al wat onderzoek gedaan en ben op jouwmaatkast.nl [commerciële link verwijderd door de Moderator] terecht gekomen. Nu ziet deze site er zeer professioneel uit en de revieuws zijn allemaal positief, bovendien geven ze 5 jaar garantie op een kast. Dit spreekt allemaal in het voordeel maar omdat het toch veel geld is ben ik nog opzoek naar ervaringsdeskundigen . Nu heb ik ook al geprobeerd om in contact te komen met iemand die hier al iets gekocht heeft maar tot nu toe geen succes. Dus probeer ik er hier achter te komen of mensen goede ervaringen hebben met deze aanbieder van maatkasten? Hoe is de levering is de communicatie altijd goed en hoe wordt er bijvoorbeeld omgegaan met eventuele schade?
Alvast dank voor jullie reactie!
Groet,
Leon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan ik hier bestellen?
Re: kan ik hier bestellen?
Leon3 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een kledingkast die ik kan inbouwen in de nis op onze slaapkamer. Nu heb ik hiertoe al wat onderzoek gedaan en ben op .......... terecht gekomen. Nu ziet deze site er zeer professioneel uit en de revieuws zijn allemaal positief, bovendien geven ze 5 jaar garantie op een kast. Dit spreekt allemaal in het voordeel maar omdat het toch veel geld is ben ik nog opzoek naar ervaringsdeskundigen . Nu heb ik ook al geprobeerd om in contact te komen met iemand die hier al iets gekocht heeft maar tot nu toe geen succes. Dus probeer ik er hier achter te komen of mensen goede ervaringen hebben met deze aanbieder van maatkasten? Hoe is de levering is de communicatie altijd goed en hoe wordt er bijvoorbeeld omgegaan met eventuele schade?
Alvast dank voor jullie reactie!
Groet,
Leon
Bedenk wel dat er een buitenlands (Duits) bedrijf achter schuilgaat, welke dus niet onder het normale Nederlandse (consumenten)recht valt. Nou maakt dat in het geval van maatwerk zoals dit toch niet echt uit, daar is de wet koop-op-afstand ook niet op van toepassing bijvoorbeeld, maar toch..