In december werd onze tafel geleverd door Goossens (is ook BeterMeubel), maar helaas was er een flinke splinter van het blad los en zaten er krassen op 1 van de poten.
Hoe vaak mag het bedrijf proberen de tafel te maken en moet ik genoegen nemen als de reparaties niet geheel onzichtbaar zijn? De tafel kost 1300euro.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kapotte tafel geleverd
Re: kapotte tafel geleverd
meelaansyl
2 á 3 keer mag een verkoper proberen om een defekt produkt te repareren. Maar als vooraf al duidelijk is, dat reparatie sporen achterlaat, dan hoef je daar als klant niet accoord mee te gaan. Een nieuw produkt moet ook echt nieuw zijn. Advies: deel dit bedrijf schriftelijk mee, dat je geen genoegen zult nemen met een tafel waarbij de reparatie zichtbaar is/blijft. Eis dan vervolgens (als zij dat niet kunnen garanderen) een nieuwe onbeschadigde tafel of indien dat niet mogelijk is, de aankoopsom retour.
Maxiem.
2 á 3 keer mag een verkoper proberen om een defekt produkt te repareren. Maar als vooraf al duidelijk is, dat reparatie sporen achterlaat, dan hoef je daar als klant niet accoord mee te gaan. Een nieuw produkt moet ook echt nieuw zijn. Advies: deel dit bedrijf schriftelijk mee, dat je geen genoegen zult nemen met een tafel waarbij de reparatie zichtbaar is/blijft. Eis dan vervolgens (als zij dat niet kunnen garanderen) een nieuwe onbeschadigde tafel of indien dat niet mogelijk is, de aankoopsom retour.
Maxiem.