Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die net als wij klachten hebben over de Karlanda hoekbank? De kussens van de bank waren na een half jaar al dermate doorgezakt dat je de lattenconstructie eronder kon voelen. Er is toen zo'n zogenaamd 'onafhankelijk' mannetje komen kijken, maar die besliste dat het allemaal nog binnen de normen was! Ikea ging daar dus niks aan doen! Nu, na dik 2,5 jaar is de lat van het lange gedeelte dwars doormidden gezakt! De bank wordt niet overmatig gebruikt, er springen geen kinderen op en wij zijn beiden van 'normaal' gewicht. Het onderstel zou niet mogen bezwijken onder een éénpersoons gewicht! Waarom zit er niet een extra steunpoot onder dat lange stuk? Dat is stuk is veel te lang en te kwetsbaar om zonder extra ondersteuning te gebruiken!!
Wij hebben hier zwaar de balen van! Het is een hele mooie bank, maar je hebt er helemaal geen mieter aan!! Volgende week komt er eindelijk weer eens iemand kijken...ben benieuwd wat die ons kan bieden? Een snelle fix terplekke zeker? Of gewoon niet de verantwoordelijkheid ervoor nemen en ons afschepen??
Heeft iemand dezelfde ervaringen met deze bank?Dan hoor ik dat heel graag!
Groet G.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Karlanda hoekbank, 2+3 zits
-
Re: Karlanda hoekbank, 2+3 zits
Ik heb bij Ikea gewerkt op zowel de telefonische afdleling als de klantenservice in de winkel. Ikea is erg coulant, misschien heb je de verkeerde medewerker te pakken, maar als je gewoon goed en duidelijk je probleem uitlegt en zegt dat je uiterst teleurgesteld bent, dan komen ze je echt wel tegemoet.
Re: Karlanda hoekbank, 2+3 zits
Hallo mensen,
Vandaag is het reparatiemannetje voor de bank geweest. Een hele vriendelijke man, die de breuk in het onderstel gerepareerd heeft. Ook heeft hij in de kussens nog wat extra polyblabla(?) gestopt, dus die zitten ook meteen weer een stuk beter!
Al met al zijn wij nu wel tevreden met de oplossing.Nu maar hopen dat de bank het nog een paar jaartjes vol houdt!
Allemaal succes verder!
gr. G
Vandaag is het reparatiemannetje voor de bank geweest. Een hele vriendelijke man, die de breuk in het onderstel gerepareerd heeft. Ook heeft hij in de kussens nog wat extra polyblabla(?) gestopt, dus die zitten ook meteen weer een stuk beter!
Al met al zijn wij nu wel tevreden met de oplossing.Nu maar hopen dat de bank het nog een paar jaartjes vol houdt!
Allemaal succes verder!
gr. G