Vorig jaar oktober bij Karwei een salontafel en een T.V. Kast gekocht. Na 4 maanden begon de tafel op een aantal plaatsen te verkleuren. Het is nu niet normaal, het zijn gele/bruine plekken. Het zit op de plekken waar de knoesten zitten en het schijnt een nawerking te zijn volgens verkoper. De TV kast begint nu dezelfde kuren te vertonen. Mijn salontafel staat in de zon en TV kast staat in de namiddagzon.
Twee weken geleden contact opgenomen met Karwei. Daar werd ik verzocht foto's van de tafel te maken en door te mailen. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Niet dus, zelf contact opgenomen. Men vertelde mij dat de foto's naar de leverancier doorgemaild zouden worden, en ik de vrijdag of uiterlijk de maandag daarop teruggebeld zou worden. Niet dus. Weer bellen, en ja hoor de desbetreffende persoon waar ik contact mee had was dat afgelopen weekend op vakantie gegaan. De dame die mij te woord stond wilde er ook wel achteraan gaan. Na veel gebel, het volgende voorstel (via de leverancier) 2 potten verf en een kwast. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Karwei gaat weer contact opnemen met de leverancier. De serie is uit de handel, misschien wel door de vele klachten. Heeft iemand een idee wat mijn rechten zijn? Ik heb de kassabon nog .Gekocht oktober 2011.
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Karwei
Re: Karwei
Bij een doe het zelf zaak mag u de klacht ook zelf oplossen.duintje1 schreef:Na veel gebel, het volgende voorstel (via de leverancier) 2 potten verf en een kwast. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan.
Re: Karwei
Tja je hebt er niks aan, maar dat is dus wat me tegenhoud om meubels bij een doe het zelf zaak te kopen, ben altijd bang dat de kwaliteit het niet is, maar goed daar zal de prijs dan ook naar zijn.
Ik hoop voor jou dat er alsnog een passende oplossing voor je probleem komt.
Ik hoop voor jou dat er alsnog een passende oplossing voor je probleem komt.