LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kast profijt meubel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jippie1

kast profijt meubel

Ongelezen bericht door jippie1 »

Bij Profijt meubelen hebben we een kast besteld waar een levertijd op zat van 6 weken. Na 5 weken is de kast geleverd en hebben we deze opgehaald. Toen we kast in elkaar wouden zetten bleken er 2 planken te ontbreken, 4 planken te zijn beschadigd en er zat een verkeerde accessoire set bij. Gebeld met Profijt en de missende en beschadigde planken worden besteld. Dit zou sneller geleverd worden dan de kast. Na een week bellen met ze vandaag eindelijk te horen gekregen dat de verwachte levertijd in totaal 5 weken is.
Wie weet of ik hiermee akkoord moet gaan of wanneer je de koop bv kan ontbinden. Ik weet dat zei een redelijk termijn moeten krijgen om het op te lossen maar wat is een redelijk termijn?

Jolen

Re: kast profijt meubel

Ongelezen bericht door Jolen »

Meestal duurt de levering van onderdelen net zo lang als het artikel zelf. Daar is weinig aan te doen. Ik denk dat ze te voorbarig waren door te zeggen dat het sneller zou gaan. Ze lijken het verder goed opgepakt te hebben dus ik zou zeggen, geef ze een kans.

Jannes22

Re: kast profijt meubel

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Precies wat Jolen zegt. Geef ze een kans. Profijt is niet de meest dure zaak die er is. De leveranciers komen waarschijnlijk uit het buitenland en leveren alleen met de vrachtauto zo nu en dan langs. Hier gaan de onderdelen dan in mee.

Gesloten