LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaufmann vrijwel onbereikbaar, en nog geen geld terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ottami Shayn

Kaufmann vrijwel onbereikbaar, en nog geen geld terug

Ongelezen bericht door Ottami Shayn »

Hoi,

Ongeveer een maand geleden kocht ik via Kaufmann een matras met omruilgarantie.
Op de website worden trouwens steeds ''acties'' aangegeven mt een tikkende klok terwijl de acties steeds weer worden verlengd. Dit lijkt dus vooral op een klantentrekactie dan een werkelijke actie. Ik kocht een matras bij hen o.a. naar aanleiding van deze ''actie''. Dit matras viel tegen en ik heb hem laten omruilen. Daarvoor moest ik 47,50 vervoerskosten betalen. Ik had hem zoals in kleine lettertjes aangegeven stond ingepakt in plastic. Ze hebben hem toen meegenomen en mijn rekeningnummer genoteerd. Van het bedrag dat ik zou terugkrijgen zouden de verzendkosten worden afgetrokken. De dag dat ze hem kwamen ophalen was 09-01-19. Tot op heden 24-01-19 heb ik nog geen enkel bedrag terug gehad. Ze zijn vrijwel onbereikbaar per telefoon. Ik heb zojuist een half uur in de wachtrij gezeten en hem maar weer uitgedrukt. Ik wacht dus nog steeds op een terugbetaling terwijl het matras is opgehaald. Ik heb wel een bewijs van betaling en ophalen.
Ik kwam op deze website van radar omdat iemand anders al eens een klacht had geplaatst over deze zogenaamde ''acties'' op de site van Kaufmann. Ik zou zeggen: ga niet met ze in zee!

berndv

Re: Kaufmann vrijwel onbereikbaar, en nog geen geld terug

Ongelezen bericht door berndv »

officieel zouden ze binnen 14 dagen terug moeten betalen, er van uitgaande dat de matras uiteindelijk op de 10e bij hen binnen is gekomen, zou je er van uit mogen gaan dat ze uiterlijk vandaag terug moeten betalen.

Lady1234

Re: Kaufmann vrijwel onbereikbaar, en nog geen geld terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar een omruilgarantie is iets anders dan dat u de matras kunt teruggeven en uw geld terugkrijgt.

Gesloten