LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Hallo,
medio April kreeg ik mijn longchair binnen dat ik van Montel Utrecht had gekocht.
Levering ging goed en ze zijn de afgesproken levertijd ook waargemaakt.
Maar het bankstel(longchair) begint al te kraken van alle kanten, heb er 1500 Euro betaald zonder dat ik nog de eventuele accesoires bijtel en verwacht ook een dergelijke kwaliteit van een bankstel,
en niet dat het na 5 maanden al begint te kraken en dat irriteert me erg.
Mijn vraag, waar kan ik mijn klacht kwijt? Heb al gelezen dat er niet goed met klachten wordt omgegaan door Monten, hebben jullie er ervaring mee.
Ik zal zeggen, voordat ik een bankstel ging kopen heb ik over vele meubelzaken ervaringen opgezocht en bij montel kon ik er niet zoveel vinden, ten minste misschien op dat moment niet, maar ik twijfel nu al of ik een goede keuze heb gemaakt. Dat zullen we zien na de klacht en dat zal ik ook hier melden.
Grt
medio April kreeg ik mijn longchair binnen dat ik van Montel Utrecht had gekocht.
Levering ging goed en ze zijn de afgesproken levertijd ook waargemaakt.
Maar het bankstel(longchair) begint al te kraken van alle kanten, heb er 1500 Euro betaald zonder dat ik nog de eventuele accesoires bijtel en verwacht ook een dergelijke kwaliteit van een bankstel,
en niet dat het na 5 maanden al begint te kraken en dat irriteert me erg.
Mijn vraag, waar kan ik mijn klacht kwijt? Heb al gelezen dat er niet goed met klachten wordt omgegaan door Monten, hebben jullie er ervaring mee.
Ik zal zeggen, voordat ik een bankstel ging kopen heb ik over vele meubelzaken ervaringen opgezocht en bij montel kon ik er niet zoveel vinden, ten minste misschien op dat moment niet, maar ik twijfel nu al of ik een goede keuze heb gemaakt. Dat zullen we zien na de klacht en dat zal ik ook hier melden.
Grt
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Waarom tik je je klachtmelding hier neer ?
Waarom ben je zo wantrouwend ?
Leg de klacht gewoon neer bij Montel en kijk wat er gebeurt.
Kom dan pas terug wanneer de klacht niet naar behoren is behandeld.
Waarom ben je zo wantrouwend ?
Leg de klacht gewoon neer bij Montel en kijk wat er gebeurt.
Kom dan pas terug wanneer de klacht niet naar behoren is behandeld.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
vervelend dat de bank niet aan de verwachtingen voldoet maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Ik zou zeggen, bel Montel en leg de klacht voor. Je geeft ze niet eens een kans! Vind ik niet fair. Misschien gaan ze het wel prima oplossen en daar moet je ook in eerste instantie vanuit gaan. Geef ze vertrouwen. Dit is bij voorbaat klagen en ze staan maar weer mooi op de radar-site terwijl ze in dit geval niets misdaan hebben
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Waarvoor is deze forum voor bedoeld dan? Deel mijn ervaring en beschuldig niemand, wantrouwend ben ik wel, ben een kritische consument en dat is mijn recht.
de WAAROM vragen mag je aan jezelf stellen, ik leg mijn probleem en vraag hier neer en als je niet wilt reageren, hou je commentaar aub voor jezelf.
Mijn vraag is, of er een speciale klachten mail is voor montel?
Ik vind alleen de [email protected] mail, is deze geschikt voor deze klacht?
En als je verder zoekt, dan zijn er elders ook klachten over Montel/Sanders etc.
Bedankt voor de reacties.
de WAAROM vragen mag je aan jezelf stellen, ik leg mijn probleem en vraag hier neer en als je niet wilt reageren, hou je commentaar aub voor jezelf.
Mijn vraag is, of er een speciale klachten mail is voor montel?
Ik vind alleen de [email protected] mail, is deze geschikt voor deze klacht?
En als je verder zoekt, dan zijn er elders ook klachten over Montel/Sanders etc.
Bedankt voor de reacties.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Als dat alleen de vraag is heb ik het misschien niet goed begrepen. Kun je Montel niet gewoon bellen en telefonisch je klacht doorgeven?
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Via de mail kan ik nog bewijzen dat ik een klacht heb ingediend, vandaar.
Maar ik zal het proberen en laat het dan wel weten hoe en wat.
Maar ik zal het proberen en laat het dan wel weten hoe en wat.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Joh, wanneer je niet tegen kritische vragen kunt moet je jezelf geen kritische consument noemen.Spy21 schreef: de WAAROM vragen mag je aan jezelf stellen, ik leg mijn probleem en vraag hier neer en als je niet wilt reageren, hou je commentaar aub voor jezelf.
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Ik vind het ook erg voorbarig om je klacht nu al hier te melden. Zonder dat je überhaupt een servicemelding gedaan hebt ben je al negatief over de afhandeling. Als dat je instelling is zal het voor Montel moeilijk worden je klacht op te lossen. Door je verhaal nu al op internet rond te spuien zal iedereen die nu gaat zoeken op Montel (zoals jij ook deed) een meer negatieve indruk krijgen van dat bedrijf, terwijl dat vooralsnog niet terecht is.
Zover ik weet is Montel en fatsoenlijke meubelzaak met 5 jaar garantie op binnenwerk. Waarschijnlijk komt het gewoon goed dus. Succes ermee.
Zover ik weet is Montel en fatsoenlijke meubelzaak met 5 jaar garantie op binnenwerk. Waarschijnlijk komt het gewoon goed dus. Succes ermee.
-
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Spy21, kijk maar uit dat je dadelijk niet zelf gepakt wordt. Dit op dit forum neer te planten alvorens Montel de gelegenheid te hebben gegeven je klacht aan te nemen en te behandelen zou wel eens tegen je kunnen werken.
Dan kun je wel zeggen dat dit forum is om klachten te deponeren en derhalve om advies te vragen maar voorbarigheid is geen goede eigenschap. Dus neem voorgaande adviezen ter harte en wacht af hoe Montel reageerd alvorens hier al te hard van stapel te lopen. De klachtenprocedure is via de website van Montel al duidelijk genoeg dus nogal aso om ze niet eerst de kans te geven te reageren en meteen hier te blèren.
Dan kun je wel zeggen dat dit forum is om klachten te deponeren en derhalve om advies te vragen maar voorbarigheid is geen goede eigenschap. Dus neem voorgaande adviezen ter harte en wacht af hoe Montel reageerd alvorens hier al te hard van stapel te lopen. De klachtenprocedure is via de website van Montel al duidelijk genoeg dus nogal aso om ze niet eerst de kans te geven te reageren en meteen hier te blèren.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
De openingspost voor het archief.
Spy21 schreef:Hallo,
medio April kreeg ik mijn longchair binnen dat ik van Montel Utrecht had gekocht.
Levering ging goed en ze zijn de afgesproken levertijd ook waargemaakt.
Maar het bankstel(longchair) begint al te kraken van alle kanten, heb er 1500 Euro betaald zonder dat ik nog de eventuele accesoires bijtel en verwacht ook een dergelijke kwaliteit van een bankstel,
en niet dat het na 5 maanden al begint te kraken en dat irriteert me erg.
Mijn vraag, waar kan ik mijn klacht kwijt? Heb al gelezen dat er niet goed met klachten wordt omgegaan door Monten, hebben jullie er ervaring mee.
Ik zal zeggen, voordat ik een bankstel ging kopen heb ik over vele meubelzaken ervaringen opgezocht en bij montel kon ik er niet zoveel vinden, ten minste misschien op dat moment niet, maar ik twijfel nu al of ik een goede keuze heb gemaakt. Dat zullen we zien na de klacht en dat zal ik ook hier melden.
Grt
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Spy21,
Let maar niet op de mensen in dit topic die niets beters te doen hebben dan de hele dag klagen, of, zoals ze het zelf noemen, "kritische vragen" stellen.
Er is niks mis mee om vooruit alvast te vragen waar je tegenaan kunt lopen en hoe je een klacht het beste aan kunt melden. Doe je dat namelijk niet, dan gaan dezelfde "kritische vragenstellers" je bewust maken van je eigen onderzoeksplicht die je dan vergeten bent.
Kortom sommige mensen moeten gewoon ergens over vallen.
Maar goed, ik heb zelf ook een bankstel van montel. Geen problemen gelukkig. Als ik het goed heb begrepen moet je de meubelman bellen voor klachten, montel doet hier zelf niets mee. Dat zal je vast ook verteld zijn bij aanschaf van je spullen. De meubelman zal de kalcht voor je proberen op te lossen. Zoek op dit forum eens naar meubelman en lees die topics goed door. Misschien word je daar wat wijzer van!
Let maar niet op de mensen in dit topic die niets beters te doen hebben dan de hele dag klagen, of, zoals ze het zelf noemen, "kritische vragen" stellen.
Er is niks mis mee om vooruit alvast te vragen waar je tegenaan kunt lopen en hoe je een klacht het beste aan kunt melden. Doe je dat namelijk niet, dan gaan dezelfde "kritische vragenstellers" je bewust maken van je eigen onderzoeksplicht die je dan vergeten bent.
Kortom sommige mensen moeten gewoon ergens over vallen.
Maar goed, ik heb zelf ook een bankstel van montel. Geen problemen gelukkig. Als ik het goed heb begrepen moet je de meubelman bellen voor klachten, montel doet hier zelf niets mee. Dat zal je vast ook verteld zijn bij aanschaf van je spullen. De meubelman zal de kalcht voor je proberen op te lossen. Zoek op dit forum eens naar meubelman en lees die topics goed door. Misschien word je daar wat wijzer van!
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Om maar even te voldoen aan de hoge verwachtingen van Umad :Umad schreef:Als ik het goed heb begrepen moet je de meubelman bellen voor klachten, montel doet hier zelf niets mee. Dat zal je vast ook verteld zijn bij aanschaf van je spullen.
Als ik het goed heb begrepen informeert Montel je ook al bij aankoop over de wijze van afhandelen, reparatietermijnen bij de verschillende klachten, eventuele kosten en de kleur van uw eventuele leenbank.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Ik had geen volwassen reactie verwacht en word duidelijk niet teleurgesteld!crazyme schreef:Om maar even te voldoen aan de hoge verwachtingen van Umad :
Als ik het goed heb begrepen informeert Montel je ook al bij aankoop over de wijze van afhandelen, reparatietermijnen bij de verschillende klachten, eventuele kosten en de kleur van uw eventuele leenbank.
Bij aanschaf van mijn meubelstuk heeft montel mij inderdaad geinformeerd over de eventuele klachtafhandeling. Of ik hier om gevraagd heb of dat zij het spontaan vertelden, durf ik niet meer te zeggen. Ik ga er vanuit dat ik het gevraagd heb. Zij gaven aan dat de meubelman dit gedeelte voor hun rekening nam en montel hier eigenlijk niet aan te pas komt.
Als consument ga je er vanuit dat het niet nodig is, maar het is toch fijn om te weten hoe de reparatieprocedure in grote lijnen verloopt en wat de voorwaarden voor de garantie zijn, mocht er onverhoopt iets misgaan met je product.
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Beetje raar om hier al een topic neer te zetten voordat je ook maar contact hebt opgenomen met de winkel
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Ik vind dit een typisch voorbeeld van het ontlopen van eigen verantwoordelijkheid, en helaas zitten er naast de vele informatieve types ook teveel van dit soort posts die eerder uitstralen dat er iemand zwartgemaakt moet worden, in plaats van dat het om een echte geëscaleerde klacht gaat. Je zou eigenlijk als bedrijf de mogelijkheid moeten hebben om hier imagoschade te claimen....
Re: Klacht indienen Montel Meubelen, iemand raad?
Montel weet zelf nog niet eens van de klacht en ze staan alweer op de radar-site! Heel slecht